Gå til innhold

Dere som vasker håret sjeldent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste tråden om langt hår og vask og ble overrasket over å se at så mange bare vasker det 1-3 dager i uken. Selv skulle jeg gjerne fått til å vaske håret mitt mr sjeldent fordi jeg fort får så fett hår (har stor talgprodusksjon ellers også), men jeg får meg liksom ikke til å ikke vaske det når jeg har svettet mye.

Hva gjør dere andre da når dere har trent og svetten renner? Bare skyller det, lar det tørke igjen med svetten i? Noe annet lurt noe? Jeg trener så jeg blir svett ca 5 dager i uken.

Anonymous poster hash: 065ed...601
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 065ed...601
Skrevet

Trener dessverre ikke. Er normalvektig og aktiv da. Er jeg svett i hodebunnen vasker jeg håret. Men det skal litt til før jeg blir skikkelig svett der

Anonymous poster hash: 008f2...0c9

Skrevet

Lar det tørke med svetten i. Det lukter ikke.

Kjertlene som lager svettelukt sitter tsort sett under armene, under brystene og i underlivet. Svette fra andre steder på kroppen medfører sjelden lukt.

Anonymous poster hash: 57c93...44f
Skrevet

Skyller det bare. Ny svette skylles jo bort, det er talgen som gjør det fett, ikke svetten.

Skrevet

Vasker håret 1-2 ganger med natron. Søk no poo metode på Google. Har reddet mitt hår og hud. Slet med fett hår, vasket det hverdag. No poo kan anbefales på det varmeste. Lykke til!

Skrevet

Når jeg trener, så skylder jeg bare håret med vann. Vasker ellers det 2 ganger i uka.

Anonymous poster hash: db3fa...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...