Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Vurderer å prøve dette i stedet for vanlig multivitamin. Noen som har erfaring? God eller dårlig? Anonymous poster hash: bca44...196
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Den smaker høgg!! Og man kan like gjerne spise en håndfull kål om dagen. Om du leser litt om spirulina kan man også lese at denne kan føre til varige nerveskader. Jeg hadde heller spist kål. Anonymous poster hash: a5334...851
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har ME og merket ikke noe på energi, men merket masse på søtsug (forsvant) og st det ble lettere å spise sunt etter jeg begynte på spirulina Kjøp et bra merke, feks pure planet Bland i en god eplejuice så smaker det ingenting. Du må ha en melkeskummer eller blender eller lignende for å blande inn pulveret Anonymous poster hash: 11792...86a
Miss Chocolate Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Jeg har god erfaring med spirulina Endret 7. oktober 2015 av chocolate
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har ME og merket ikke noe på energi, men merket masse på søtsug (forsvant) og st det ble lettere å spise sunt etter jeg begynte på spirulina Kjøp et bra merke, feks pure planet Bland i en god eplejuice så smaker det ingenting. Du må ha en melkeskummer eller blender eller lignende for å blande inn pulveret Anonymous poster hash: 11792...86a Glemte å si at mannen min ikke har ME og merker han får energi av å ta det daglig Anonymous poster hash: 11792...86a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 http://www.nrk.no/video/PS*169158 Anonymous poster hash: a5334...851
Miss Chocolate Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Kål er jo også bra. Lettere å få i seg spirulina fordi det kommer ferdig i pulver, men nå som det er mye kål er det bare å fråtse ❤️ jeg elsker lettkokt kål med litt smør på... 😍😍😍
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg får grusom hodepine om jeg tar dagsdose av spirulina. Helt forferdelig. Har forsøkt flere ganger, også ulike merker, men opplever det samme hver gang. Jeg tåler imidlertid liten mengde spirulina, hvis det er i f.eks. en kombinasjons-greens. Favoritten der er VitalGreens, får så mye mer energi av det produktet. Det koster dessverre mer enn jeg har råd til nå. Innerlight er også superbra, men også det dessverre litt for dyrt for meg nå. Har akkurat begynt å prøve et nytt merke med greens som er kommet (kommer i poser, helsekost), det er litt spirulina i det, men ikke så mye. Det merker jeg at jeg får bedre oksygenopptak av. Får ikke så mye mer totalenergi, men merker at jeg greier å gå eller sykle opp en bakke uten å være helt ferdig. Har ikke kunnet sykle opp en bakke her på et halvt år, nå har jeg greid det tre ganger siste uke. Har ikke gjort noen andre endringer siste to ukene enn å begynne å ta greens morgen og kveld. Jeg er i utgangspunktet syk, og har en god del mangler, men greens gjør helt tydelig noe med formen min. Anonymous poster hash: c4af0...be9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg ble veldig kvalm av det så måtte slutte. Anonymous poster hash: afa69...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå