Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Noen her som kan fortelle om sine symptomer til angst? Lurer på om jeg har fått angst da det er i familien(min mor). Sliter med å plutselig bli i dårlig form, kvalm og magen kjennes tung ut eller noe, vet ikke hvordan jeg skal forklare det med magen. Har tidligere slitt med å være litt urven, men bestandig fungert. Men nå har det blitt værre å sliter me å fungere når det pågår. Anonymous poster hash: 35e94...56f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Hos meg får jeg raskt økt puls, kjenner hjertet nesten hoppe ut ... Blir kvalm, svimmel, klarer ikke tenke rasjonelt. Kan finne på å klype meg hardt / slå meg selv for å "komme tilbake" ... Anonymous poster hash: 704c7...9d0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 "Sug" i magen, svimmel, dårlig matlyst. Anonymous poster hash: c4ca8...78d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Får følelsen av at jeg drømmer, begynner å svette, får vondt i magen, noen ganger diaré. Skjelver og begynner å fikle med det som kan fikles med. (Hår, negler, klær osv.) Anonymous poster hash: e0a1a...9e6
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Økt puls og svimmel. Og en litt sånn ut av deg sjæl opplevelse, som at det ikke er virkelighet. Veldig rar følelse. Med meg varer det stort sett bare noen minutter. Anonymous poster hash: dfb3d...b97
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Sliter med pusten. Blir svimmel og føler jeg mister kontrollen. Blir litt "lammet" Anonymous poster hash: b1431...9cf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Kanskje jeg har litt mildere symptomer da. Men er jo ikke sikkert det er angst heller. Men blir veldig frustrert når formen er så dårlig å hemmer meg i hverdagen😞 Anonymous poster hash: 35e94...56f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Blir svimmel, føler jeg skal besvime kaldsvetter, hjertet banker fortere, føler det strammer seg rundt brystet og jeg får problemer med å puste skikkelig. Anonymous poster hash: 1db58...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå