Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Venter på operasjon. Ringer for å purre på når det blir da jeg nesten ikke har spist på over 2 uker. Da blir jeg sendt fra det ene sykehuset til det andre, de skylder på hverandre, og til slutt kommer det fram at kirurgen ikke hadde sendt noe videre, slik at om jeg ikke hadde ringt ville jeg aldri bli satt på noen liste. Og nå får ikke hun koordinatoren tak i den legen og koordinatoren er bortreist frem til mandag. Hvorfor er det så mye om og men i dette helsevesenet?? Like før jeg gjør det privat. Anonymous poster hash: a30a6...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg ventet i over to år på åreknuteoperasjon. Tok først nesten ett år å komme inn til konsultasjon. Deretter ble jeg lovet operasjon innen to år. Jeg ventet og tiden gikk. Fikk aldri noen innkalling. Ringte sykehuset måneden etter den måneden jeg hadde blitt lovet operasjon. Får da beskjed om at "nei, de har sluttet å operere åreknuter på den måten de, så da måtte jeg nesten inn til en ny konsultasjon!" What???? Hadde de ikke tenkt å gi meg beskjed om det lissom? Tok så kontakt med en privat klinikk. Innen 13 dager var operasjonen utført. Så ja, gjør det privat om du har råd! Anonymous poster hash: abf51...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå