Gå til innhold

Hva synes du om disse hundehiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.den4dogs.no/wp-content/uploads/2013/04/den4dogs.jpg

Som har kommet utenfor mange butikker og kjøpesentre. Har noen prøvd? Pleier uansett ikke ta med hunden på handletur, men det ser da litt trangt ut? Og tenk om disse nøkkelkortene slutter å virke? Har de en manuell lås eller noe?

Anonymous poster hash: 54884...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er helt greit å plassere hunden der den lille tiden man handler. (Tar selvfølgelig ikke med hunden hvis du planlegger å være på kjøpesenter i en time eller to.) Går den i "vranglås" burde det være et nummer man kan ringe og få hjelp til å åpne den. Evt. noen i butikken den er plassert ved som har nøkkel og kan få åpnet den.

Anonymous poster hash: 2006b...9ab

Skrevet

Syns det så trangt og merkelig ut ved første øyekast. Men ideen er god! Da er folk trygge for hunden, og hunden er trygg fra folk. Kan heller ikke skje at hunden blir stjålet, så det er et godt tiltak sånnsett. Da går det faktisk an å ta med barnevogn og hund på en liten handletur i forbindelse med lufting av hunden. Tenker miljøet kan ha nytte av at folk benytter seg mer av beina og mindre av bil 😊 Men det måtte vært god plass inni der for at jeg skulle satt mine der. Det skal sies!

Skrevet

Synes IKKE noe om det.

Gikk forbi et slikt en gang der to gutter i fire fem års alderen sto og sparka i hiet. Hunden var livredd. Og de idiotiske foreldrene sto og så på.

Jeg ble så drit forbanna. Skjelte de ut og jaget de vekk. Sto og passet på hiet til eieren kom. Hun ble helt på gråten og bikkja kom skjelvende ut.

Så NEI til slike med mindre det er en dedikert vakt som passer på de hele tiden.

Anonymous poster hash: b8678...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...