Gå til innhold

Vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 2 uker siden var jenta mi på 7 år syk med feber og slapphet i en uke. Hun er nesten aldri syk, så det varte lenge til henne å være. Hun klødde litt på kroppen, hadde rødlig utslett, men ikke prikker og blemmer (som vi så iallefall) I etterkant var hun veldig tørr i huden i ansiktet.

Så ble lillebror syk med vannkopper på fredag. Feber fra fredag, utslettet begynte ca søndag. Og han er fullstendig dekket av prikker og har det ikke godt. Det er 5 stk på avd hans som har vannkopper nå.

Kan det ha vært vannkopper eldste hadde? I følge min mor hadde jeg to prikker da jeg hadde vannkopper.. jeg vet jo at det vil vise seg i løpet av de neste ukene om hun blir smittet, men hadde vært artig å høre om nien har lignende erfaringer.

Anonymous poster hash: a434a...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt går det når dere ikke vaksinerer.

Anonymous poster hash: 13695...7c7
Skrevet

Hvordan kan du vite om HI ikke har vaksinert barna eller ikke? Og vannkopper får man vel uansett?

Anonymous poster hash: 3aaea...86b

Skrevet

Hæ? Vannkoppevaksinen er da ikke en del av vaksinasjonsprogrammet og kun anbefalt voksne mennesker som ikke har hatt det og barn med diverse sykdommer.

Anonymous poster hash: 7b6c6...4a6

Skrevet

Hi her.

Tror du anonyme over her skal roe cella litt før du uttaler deg. Hvem har sagt at jeg ikke vaksinerer barna mine? Alle tre har fulgt vaksinasjonsprogrammet, og eldste fulgte også rådene om svineinfluensavaksinen da den herjet. Vannkopper vaksineres man vanligvis ikke mot. Les deg opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...