Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Som den hjemmeværende barselkvinnen jeg er, ser jeg på GMN Og må si at SJ har vokst med oppgavene. Fortsatt helt uenig i politikken til FrP, men hun har kommet seg mye. Nå blir det spennende å se hva statsbudsjettet bringer. Flere som er spent? Anonymous poster hash: 63857...756
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Enig med deg. Siv har virkelig vokst med oppgavene. Og faktisk så er det ikke like fjernt å stemme på henne som før. Anonymous poster hash: 0b67f...e73
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Helt uenig. Syns Siv Gjedden Jensen blir mer og mer ufordragelig og uspiselig for hver uke som går. Anonymous poster hash: c8918...f7c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Synes det er skremmende at "Norges økonomisjef" har økonomiutdanning tilsvarende et år på BI... Blir spennende og se hvor mye fradragsreduksjonene spiser opp skatteletter og kanskje mer til hos "folk flest"...... Trist at hotell og kino blir dyrere, mest for disse som næringsdrivende, enn for meg som privatperson. Men sier som før, samme hvem som sitter i regjering, så vil "hvermannsen" av oss med to voksne og begge i jobb,- normalt med lån osv,- ikke merke særlig til de endringer som blir gjort. VI har det godt i dette landet,- og det vet politikerne også, uansett parti. Men siden det alltid er noe som kunne vært litt bedre, og dette "noe" er ulikt fra person til person, så vil det komme små justeringer, varierende etterhvilke parti som har mest makt,- for og tilfredsstille de personer dette partiet "tilhører"... Anonymous poster hash: c98ee...580
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Synes det er skremmende at "Norges økonomisjef" har økonomiutdanning tilsvarende et år på BI... Blir spennende og se hvor mye fradragsreduksjonene spiser opp skatteletter og kanskje mer til hos "folk flest"...... Trist at hotell og kino blir dyrere, mest for disse som næringsdrivende, enn for meg som privatperson. Men sier som før, samme hvem som sitter i regjering, så vil "hvermannsen" av oss med to voksne og begge i jobb,- normalt med lån osv,- ikke merke særlig til de endringer som blir gjort. VI har det godt i dette landet,- og det vet politikerne også, uansett parti. Men siden det alltid er noe som kunne vært litt bedre, og dette "noe" er ulikt fra person til person, så vil det komme små justeringer, varierende etterhvilke parti som har mest makt,- for og tilfredsstille de personer dette partiet "tilhører"... Anonymous poster hash: c98ee...580 Diplomøkonom er ikke 1 år på BI, men 3 års fulltidsstudie. En ganske solid økonomisk og administrativ utdannelse. Må vel uansett kunne sies å være ganske mange hestehoder foran Kristin Halvorsen (finansminister fra 2005- 2009) med sitt mellomfag i sosialpedagogikk og grunnfag i kriminologi😂. Sigbjørn Johnsen (finansminister fra 2009- 2013) hadde 3 år med kveldskurs på BI og regnskapsførererfaring fra AOF og når han var kvalifisert så er ihvertfall Jensen det. For øvrig enig i at hver og en av oss merker lite til hvem som regjerer. Jeg er mer opptatt av signalene skattelettene til oss med normal inntekt gir enn de drøye 2 tusen dette utgjør for meg. Anonymous poster hash: 01530...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå