Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Har du noengang vært helt sikker på at det er noe som feiler deg og det har vist seg at det var galt?Jeg har gått i 3 år med smerter de ikke finner ut av og jeg begynner å føle meg som en hypokonder!Men smertene ER jo der, skjønner bare ikke hva de kommer av!Man blir jo litt bekymret Anonymous poster hash: 6c969...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Kjenner du smerter er noe galt. Det er ikke sikkert du er syk, men noe er galt. Fibromyalgi? Anonymous poster hash: 03b72...5f1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Stol på deg selv Anonymous poster hash: f4ccd...80e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Har vært i MR og til nevrolog uten å finne noe😞 Anonymous poster hash: 6c969...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har det på samme måte. Jeg har smerter i muskler og ledd. Alle prøver er fine. Eneste de har funnet er mild slitasjegikt i fingrene. Men smertene i fingrene er egentlig mitt minste problem. Fordelen med den slitasjegikt diagnosen er at jeg får smertestillende på blå resept. Men mitt største problem som er ryggen og tærne virker det som ingen leger vil høre snakk om. Jeg har etter flere år gitt opp. Med smertestillende klarer jeg å jobbe og hverdagen går på et vis. Anonymous poster hash: 22009...615
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Har vært i MR og til nevrolog uten å finne noe😞 Anonymous poster hash: 6c969...f3c Be om henvisning til endokrinolog eller revmatolog (eventuelt begge deler). Du kjenner kroppen din best, ikke gi deg før du har fått den utredningen du trenger! Anonymous poster hash: 16853...302
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Endokrinolog?kjenner jeg må google nå😂👍men tusen takk for svar...det er grusomt å gå slik som dette Anonymous poster hash: 6c969...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå