Gå til innhold

Er det bare meg som syns det er helt herlig å drite?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tulla mye i jentegjengen om at det å drite når man må skikkelig nesten er bedre enn orgasme! Bare synd det er over så fort. Men det er seriøst noe av det beste som finnes! Å sette seg på do. Spesielt om man må skikkelig.

Anonymous poster hash: 4a41a...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit liksom. Men går ikke og gleder meg til jeg må på do... Men må man skikkelig, så er det jo behagelig å få lettet på trykket, enten det er nr en eller nr to... Orgasmisk er det definitivt ikke!

Anonymous poster hash: 31a37...305

Skrevet

Selve dritinga synes jeg ikke det er noe spesielt med. Men følelsen i kroppen etterpå derimot! Føler meg lett, ren og fin :)

Anonymous poster hash: f9df2...eff

Skrevet

Er jo fint å få "tømt seg", men orgasmisk ville jeg absolutt ikke si.

Anonymous poster hash: 9e288...9a7

Skrevet

Vi har tulla mye i jentegjengen om at det å drite når man må skikkelig nesten er bedre enn orgasme! Bare synd det er over så fort. Men det er seriøst noe av det beste som finnes! Å sette seg på do. Spesielt om man må skikkelig.

Er du mann?

Trodde det var menn som syntes det var deilig å presse bæsjen forbi prostata jeg ;)

Men jo, jeg synes også det er deilig å bæsje, ikke orgasmisk da, det var å ta i litt....

Anonymous poster hash: f25be...6a9

Skrevet

Jeg har irritabel tarm og "driter" opptil 7-8 ganger om dagen, gjort i 3 år, så jeg må innrømme at jeg ikke deler din entusiasme når det kommer til å drite :P

Klart det er godt å få det ut, men jeg er driiitlei! Jepp, pun intended :P

Anonymous poster hash: bbc82...4db

Skrevet

Å få dekket er primærbehov er viktig for alle mennesker.

Det gir en god følelse etterpå når behovet er akutt.

Om det er helt fantastisk er det vel ikke. Det er andre primærbehov som gir større tilfredsstillelse.

Anonymous poster hash: 946f8...24f

Skrevet

Med tanke på at jeg ikke har bæsjet siden lørdag, så regnet jeg med det blir himmelsk når jeg endelig er ferdig på do neste gang 😉

Når magen fungerer er det veldig godt å bæsje, men orgasmene mine er endel bedre altså 😉

Anonymous poster hash: 12fc4...95e

Skrevet

Jeg syns det på samme måte😊😁🙋🏽 men de gangene det er en laang og hard en, så føles det ut som at jeg har ett tom rom der nede etterpå.. Og det er litt ekkelt, tar en stund før det går over

Anonymous poster hash: 97006...c23

Skrevet

Enig. Helt fantastisk.

Analsex også når man er i humør til det 😉

Anonymous poster hash: d65b9...d47

Skrevet

Jeg syns det på samme måte men de gangene det er en laang og hard en, så føles det ut som at jeg har ett tom rom der nede etterpå.. Og det er litt ekkelt, tar en stund før det går over

Anonymous poster hash: 97006...c23

Beklager, men nå sitter jeg her og ler. 

Anonymous poster hash: d90c4...646

Skrevet

Jeg og elsker å drite. Spesielt om en holder seg lenge og virkelig må på do. Får frysninger og vare må på do. Og så onanere menst enn sitter på do samtidig som man holder ijenn bæsjen helt til orgasmen kommer. Nydelig

Anonymous poster hash: ed198...ba5

Skrevet

Jeg og elsker å drite. Spesielt om en holder seg lenge og virkelig må på do. Får frysninger og vare må på do. Og så onanere menst enn sitter på do samtidig som man holder ijenn bæsjen helt til orgasmen kommer. Nydelig

Urrkk

Anonymous poster hash: b5ac8...346

Skrevet

😂😂😂 litt av en fantasi 🙈

Anonymous poster hash: 67e14...06e

Skrevet

Ja, godt er det jo å gå på toalettet når man har behov, men noen wow-følelse får jeg ikke. Mannen min derimot 😂 Dette har vi snakket om, og han kjenner det på samme måte som deg, HI 🙈

Anonymous poster hash: 9c82e...2d7

Skrevet

Nja...synes det er bedre å endelig få drikke islaldt når man har gått tørst alt for lenge.

Anonymous poster hash: aaf57...955

Skrevet

Herre***! Begynner å gå opp for meg hvorfor mannen bruker så ekstremt lang tid på driter'n :/

Anonymous poster hash: 31a37...305

Skrevet

Hahha. Hahahahahha. Hahhahaha. Ser d for meg.

Anonymous poster hash: aaf57...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...