Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Nå var det på tide å komme seg i form og ta av noen kilo, tråkket rundt i 4 sportsbutikker i dag uten å finne en eneste t-shirt som passer. bruker str. 48 til vanlig. Men tenker str. 50 er litt løsere på. Hvor i får man kjøpt disse ? Ble smule deppa i dag når jeg ikke fant noen som passet, er treningsbutikkene kun for de slanke kundene Største jeg fant var XL men den var så trang på at, bruker XL i gensere men passformen var langt ifra lik. Må finne noe raskt før motivasjonen detter ned. Anonymous poster hash: 6cd6e...399
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Nå var det på tide å komme seg i form og ta av noen kilo, tråkket rundt i 4 sportsbutikker i dag uten å finne en eneste t-shirt som passer. bruker str. 48 til vanlig. Men tenker str. 50 er litt løsere på. Hvor i får man kjøpt disse ? Ble smule deppa i dag når jeg ikke fant noen som passet, er treningsbutikkene kun for de slanke kundene Største jeg fant var XL men den var så trang på at, bruker XL i gensere men passformen var langt ifra lik. Må finne noe raskt før motivasjonen detter ned. Anonymous poster hash: 6cd6e...399 Prøv ellos Anonymous poster hash: 2a31a...3a3
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Nå var det på tide å komme seg i form og ta av noen kilo, tråkket rundt i 4 sportsbutikker i dag uten å finne en eneste t-shirt som passer. bruker str. 48 til vanlig. Men tenker str. 50 er litt løsere på. Hvor i får man kjøpt disse ? Ble smule deppa i dag når jeg ikke fant noen som passet, er treningsbutikkene kun for de slanke kundene Største jeg fant var XL men den var så trang på at, bruker XL i gensere men passformen var langt ifra lik. Må finne noe raskt før motivasjonen detter ned. Anonymous poster hash: 6cd6e...399 Ellos har en del. KappAhl har noe treningstøy i xlnt-avdelingen. Anonymous poster hash: 21ed4...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå