Gå til innhold

Trenings t-shirt i store størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det på tide å komme seg i form og ta av noen kilo, tråkket rundt i 4 sportsbutikker i dag uten å finne en eneste t-shirt som passer. bruker str. 48 til vanlig. Men tenker str. 50 er litt løsere på.

Hvor i får man kjøpt disse ? Ble smule deppa i dag når jeg ikke fant noen som passet, er treningsbutikkene kun for de slanke kundene :( Største jeg fant var XL men den var så trang på at, bruker XL i gensere men passformen var langt ifra lik. 

Må finne noe raskt før motivasjonen detter ned.

Anonymous poster hash: 6cd6e...399
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det på tide å komme seg i form og ta av noen kilo, tråkket rundt i 4 sportsbutikker i dag uten å finne en eneste t-shirt som passer. bruker str. 48 til vanlig. Men tenker str. 50 er litt løsere på.

Hvor i får man kjøpt disse ? Ble smule deppa i dag når jeg ikke fant noen som passet, er treningsbutikkene kun for de slanke kundene :( Største jeg fant var XL men den var så trang på at, bruker XL i gensere men passformen var langt ifra lik.

Prøv ellos :)

Anonymous poster hash: 2a31a...3a3

Skrevet

Ellos har en del.

KappAhl har noe treningstøy i xlnt-avdelingen.

Anonymous poster hash: 21ed4...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...