Gå til innhold

Tonsilisitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaring? Jeg har hvite prikker bak på mandlene. Har vært sånn veldig lenge og jeg har slitt med mandlene i fire år... Kan dette behandles med antibiotika? Før man opererer evt? Vil det føre til at mandlene ikke er like opphovnet? Takknemlig for svar, sliter med nattesøvn og svelget pga mandlene :( jeg skal kontakte lege i morgen!

Anonymous poster hash: a1d95...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fjernet de. Anbefales.

Anonymous poster hash: a5268...e49

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du får ikke operere de så lenge de er hovne pga sykdom. Ta kontakt med lege, få henvisning til ønh, og hvis det er bakterielt nå så får du mest sannsynlig antibiotika.

Jeg har fjernet mine. Tipp topp!

Skrevet

Du får ikke operere de så lenge de er hovne pga sykdom. Ta kontakt med lege, få henvisning til ønh, og hvis det er bakterielt nå så får du mest sannsynlig antibiotika.

Det er kronisk. Har vært hovne av og på siden november 2011. Skulle egentlig operere i 2013, men ble gravid. Har bare aldri før nå kikka nedi halsen! Masse hvitt belegg og små byller. Hadde hodepine og øresmerte i forrige uke. Trodde jeg skulle daue i natt. Hvordan kan jeg få det bedre i påvente av en operasjon da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er kronisk. Har vært hovne av og på siden november 2011. Skulle egentlig operere i 2013, men ble gravid. Har bare aldri før nå kikka nedi halsen! Masse hvitt belegg og små byller. Hadde hodepine og øresmerte i forrige uke. Trodde jeg skulle daue i natt. Hvordan kan jeg få det bedre i påvente av en operasjon da?

Ah ok. Da får du snakke med legen så vet han sikkert råd. God bedring! Føler med deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...