Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Hei. Noen tips til å skaffe venner? Er en jente på 25 år å har en unge på snart 3 år, å har egentlig ingen venner å finne på noe med....har bare mannen... Skulle gjerne vært på jentekvelder osv... Før hadde man jo mange venner når man gikk på skole å var å festet.. Men nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få meg venner..... Hmm.. Tips? Må kansje få meg en hobby Anonymous poster hash: 2bc8b...6f8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Barnehagemammaer? Invitér på mammakveld. Skaff deg hund. Har aldri kommet så mye i snakk med folk som etter at jeg fikk den søte pelsdotten. Kunne hatt flere hundre nye venner de siste årene, hadde jeg villet. Som du sier: en hobby. Begynn på et kveldskurs eller en eller annen lagidrett Kanskje mannens kompiser har noen koner/kjærester du egentlig liker og som du kan utvikle et nærere vennskap med? Anonymous poster hash: cc911...a14
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Barnehagemammaer? Invitér på mammakveld. Skaff deg hund. Har aldri kommet så mye i snakk med folk som etter at jeg fikk den søte pelsdotten. Kunne hatt flere hundre nye venner de siste årene, hadde jeg villet. Som du sier: en hobby. Begynn på et kveldskurs eller en eller annen lagidrett Kanskje mannens kompiser har noen koner/kjærester du egentlig liker og som du kan utvikle et nærere vennskap med? Anonymous poster hash: cc911...a14 Takk for svar Ja vi hadde hund før,før ungen kom til verden .. Er bare så vanskelig p få seg venner når man er blitt så gammel. Takk for mange fine tips! Anonymous poster hash: 2bc8b...6f8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Barnehagemammaer? Invitér på mammakveld. Skaff deg hund. Har aldri kommet så mye i snakk med folk som etter at jeg fikk den søte pelsdotten. Kunne hatt flere hundre nye venner de siste årene, hadde jeg villet. Som du sier: en hobby. Begynn på et kveldskurs eller en eller annen lagidrett Kanskje mannens kompiser har noen koner/kjærester du egentlig liker og som du kan utvikle et nærere vennskap med? Anonymous poster hash: cc911...a14 Takk for svar Ja vi hadde hund før,før ungen kom til verden .. Er bare så vanskelig p få seg venner når man er blitt så gammel. Takk for mange fine tips! Anonymous poster hash: 2bc8b...6f8 Hvor bor du? Anonymous poster hash: 20043...8c0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Som voksen mistet jeg alle venninner fra barndommen. Fikk nye gjennom jobben, et studie jeg tok og gjennom barnas venner. Og noen gjennom mannens kamerater. Anonymous poster hash: dc4c5...4e1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg bor på samme plass jeg er vokst opp, og har et stort nettverk her. Men jeg ser på de som er tilflyttere og ikke kjenner en sjel i bygden, og de blir med på lagidretter (kanskje du kan søke noe opp på Facebook? Alle aktiviteter jeg er med på her har facebook-gruppe), turgrupper, åpen dag her og der og er med i FAU, på dugnader, er med å ser på barnas fritidsaktiviteter (er ofte på gangen eller sidelinjen noen foreldre som møtes) Hvert fall her i bygden er vi bare glade om noen melder seg inn på Facebook og blir med oss, men det er ikke alltid vi klarer å finne ut av hvem som har flyttet hit og hva de er interessert i. Man må nok gjøre en innsats, men gud som man tjener på det Anonymous poster hash: 21285...c48
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Barnehagemammaer? Invitér på mammakveld. Skaff deg hund. Har aldri kommet så mye i snakk med folk som etter at jeg fikk den søte pelsdotten. Kunne hatt flere hundre nye venner de siste årene, hadde jeg villet. Som du sier: en hobby. Begynn på et kveldskurs eller en eller annen lagidrett Kanskje mannens kompiser har noen koner/kjærester du egentlig liker og som du kan utvikle et nærere vennskap med? Anonymous poster hash: cc911...a14 Takk for svar Ja vi hadde hund før,før ungen kom til verden .. Er bare så vanskelig p få seg venner når man er blitt så gammel. Takk for mange fine tips! Anonymous poster hash: 2bc8b...6f8 Hvor bor du? Anonymous poster hash: 20043...8c0 Tromsø Anonymous poster hash: 2bc8b...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå