Gå til innhold

4,5 år og bruker fortsatt tåteflaske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har sett en del tråder om bruk av tåteflaske. Men spør igjen da jeg ikke helt fant det jeg lurte på.

Samboeren min har en gutt på 4,5 år. Han drikker av glass til vanlig. Men han får tåteflaske med varm melk morgen etter han har stått opp. Og om kvelden før leggetid. Som regel i senga. Er litt tungvint med tannpuss og da.

Jeg syns dette er veldig spesielt. Og att han burde sluttet for lengst. Morgen og kveld er det mas om tåte tåte tåteeee.... Føler det blir veldig baby. I tillegg er det en kamp å legge han. Det tar ofte 2 timer og han kommer opp igjen 10 ganger og lager alltid spetakkel. Og skal absolutt sove med oss.

Nå ble det egentlig to ting da. Det var det med tåten jeg lurte mest på. Men tips til legging og mottas ned takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine sluttet med melk på flaske da de var ca 2 år. Trodde det var ganske seint jeg, så dette høres rart ut i min verden. Jeg har en 4,5-åring og han ville heller dødd enn å drikke melk av flaske😱

Når det gjelder det andre så kommer 4-åringen min også opp i sengen til oss. Veldig ofte..,

Anonymous poster hash: a9919...f50

Skrevet

Oi, ikke lenge til gutten er skolebarn... jenta mi begynte når hun var fem..

Anonymous poster hash: 26286...b1e

Skrevet

Ja de jeg har lest om sluttet ofte før fyllte 1. Så 2 er egentlig også litt sent. Og 4,5 år er jo sinnsykt sent. Sant det er jo skulegutt om et par år.

Han kommer inn i sengen til oss hver eneste natt. Uten unntak. Veldig slitsomt. Blir veldig trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...