TinaK 1990 Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Skal ha ny mobil.....hjelp meg. Bruker kamera mye..
Brennheite Badeand Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg tror det er litt hipp som happ... Jeg har alltid vært veldig Apple-fiksert så her er det iPhone som gjelder, men har venninner som sverger til Samsung.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Du må spørre noen som har hatt begge telefonene. Kun de kan svare Anonymous poster hash: 66431...f49
beef sister Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Det er jo en smakssak. Jeg foretrekker Samsung, men det er nok først og fremst en vanesak. Når det er sagt, synes jeg min Samsung tar bedre bilder enn iPhone 6 (jeg har iPhone 6 som jobbtelefon).
TinaK 1990 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2015 Det er jo en smakssak. Jeg foretrekker Samsung, men det er nok først og fremst en vanesak. Når det er sagt, synes jeg min Samsung tar bedre bilder enn iPhone 6 (jeg har iPhone 6 som jobbtelefon). Det er det jeg også tror. ..at Samsung har mye bedre kamera
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Dette er et valg mellom to ulike verdener. Valget mellom Apple og Android. Hva kjenner du fra før? Spør du meg, er valget enkelt, men jeg er selvfølgelig ikke spesielt objektiv. Jeg er svoren Android-er og skal aldri ha iPhone. Gubben har iPhone, og større dritt-telefon skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: 1778c...610
TinaK 1990 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2015 Dette er et valg mellom to ulike verdener. Valget mellom Apple og Android. Hva kjenner du fra før? Spør du meg, er valget enkelt, men jeg er selvfølgelig ikke spesielt objektiv. Jeg er svoren Android-er og skal aldri ha iPhone. Gubben har iPhone, og større dritt-telefon skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: 1778c...610 Jeg har hatt begge... var kjempe fornøyd med iphone...siste året har jeg hatt samsung s5...fornøyd med den og. Hvorfor mener du Apple er dritt?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Synes gubbens sony slår begge. Anonymous poster hash: 2b1a3...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå