Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Har du opplevd at vannet gikk i senga uten at du hadde noen beskyttelse på madrassen? Hva gjorde du? Renset madrassen? Ny seng? Anonymous poster hash: 761d3...dde
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Har du opplevd at vannet gikk i senga uten at du hadde noen beskyttelse på madrassen? Hva gjorde du? Renset madrassen? Ny seng? Anonymous poster hash: 761d3...dde Fostervann er ikke giftig Anonymous poster hash: d3754...e39
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Med nr 2 gikk vannet mens jeg lå i senga. Jeg bråvåknet og spratt ut av senga. Var ikke mye vann som kom. Ble litt våt på trusa. Ikke noe i senga. Fortsatte å sildre jevnt og trutt. Med sistemann så gikk vannet med et splæsj da jeg lå til ctg på sykehuset. Da rant det gjennom alt som var. Ville kjøpt sånn dra-på-laken/madrassbeskytter fra Ikea å hatt under lakenet for sikkerhetskyld om du er redd for at vannet skal gå i senga. Ganske praktisk mtp tiden etter fødsel og, så slipper du å blø igjennom på madrassen, morsmelk som lekker, babygulp osv. :-) Anonymous poster hash: c080e...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå