Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Jenta mi i 3. klasse har to stk på skolen hun er en del sammen med, men hun blir aldri invitert på besøk til disse to og hun syns det er sårt. Derfor har vi invitert noen andre jenter på fritida. Overnatting og besøk. Hun blir også invitert dit. Hun trives veldig godt sammen med disse jentene. Problemet er at når hun kommer på skolen så leker hun bare med de to andre jentene igjen. Det syns jo de andre vennene er veldig rart. Så, i kveld sa jeg det at det ikke er å være en god venn og ikke leke med de hun leker med på fritida på skolen også. Jeg sa at hun også må prioritere de vennene hun har på fritida når hun er på skolen. Blir det feil å "pushe" henne på det? Eller er det greit? Anonymous poster hash: a6edf...f3e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Hvordan vet du de andre vennene synes det er rart?? Det er ok å pushe litt synes jeg, men det beste er å la barna ordne opp selv. For alt du vet vil disse jentene gjerne invitere din jente hjem, men får ikke lov av foredrene. Er ikke alle foreldre som har ork / kapasitet til å invitere hjem.... Anonymous poster hash: 076b9...442
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg vet det fordi de har sagt det til min jente. Jeg vet ikke hvorfor hun ikke blir invitert. Men, når de har vært her flere ganger og hun ikke blir invitert og gjerne ønsker å få dra på besøk hun og, så syns jeg det er greit at hun finner fler å være sammen med. Og det sier hun at hun vil selv og. Det vil jo ende opp med at hun ikke blir invitert til de andre lenger (det har avtatt), og det ønsker hun ikke at skal skje. Hi Anonymous poster hash: a6edf...f3e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Ikke feil av deg. Anonymous poster hash: c4e16...dad
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Så rar datteren din er. Hvor gammel er hun, 3 år? Anonymous poster hash: f9c2e...165
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg synes det er helt greit av deg. Samtidig ville jeg nok prøvd å finne ut av hvorfor hun ikke blir invitert til de to andre. Hva med å spørre foreldrene? Eller la dattera de invitere seg selv over til de? Anonymous poster hash: 296d8...479
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Så rar datteren din er. Hvor gammel er hun, 3 år? Anonymous poster hash: f9c2e...165 haha. hahahahahahaha Anonymous poster hash: 7f724...dce
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Så rar datteren din er. Hvor gammel er hun, 3 år? Anonymous poster hash: f9c2e...165 haha.hahahahahahaha Anonymous poster hash: 7f724...dce Ingenting å le av. Syntes det bare var en utrolig merkelig oppførsel! Anonymous poster hash: f9c2e...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå