Gå til innhold

Masterchef South Africa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate, nå er jeg irritert. Jeg elsker masterchef Australia, og jeg har likt denne og, men det har vært tydelig i innspurten hvem dommerne favoriserte og hvem som kom til å vinne. Vinneren er ikke den mest verdige i mine øyne. Hun burde vært stemt ut for flere runder siden. Andre som har reagert, eller er det bare jeg som ble litt vel engasjert her? :P

Anonymous poster hash: 63c67...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare sett finalen i dag, men jeg trodde virkelig også hun andre skulle vinne, det var flere småfeil hos vinneren syntes jeg. Eclairene var for lyse, glasuren feil farge, geleen rennende og isen ikke stiv - hvordan vant hun da, da? Og den første retten - pastaen - var ikke veldig avansert?

Skrevet

Hun kom til semifinalen ved å kun ha åtte av elleve elementer klar etter en stresstest. Snakk om urettferdig. Er enig i at hun hadde mange feil, men dommerne nevnte dem knapt nok. Litt flaut å bli så irritert og engasjert av et dumt tvprogram :)

Skrevet

Synes generelt at nivået på deltakerene i den Sør-Afrikanske versjonen er utrolig dårlig, veldig skuffet etter å ha fulgt med på den Australske. 

Anonymous poster hash: 02933...abd
Skrevet

Aaaaahhhh!!! Jeg fikk ikke sett finalen :(

Hvem vant??

Anonymous poster hash: c821f...7a2

Skrevet

Kamini

Skrevet

Ble også passe hissig av den avgjørelsen!

Hun burde vært sendt hjem for flere runder siden !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...