Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Flere som har hatt dette? Måå jeg til lege og kan det fikses? Har i årevis hatt forferdelige stygge legger..røde og mørke prikker over hele. Nytter ikke hva jeg gjør. Skjønner noe er inngrodde hår men jeg har aldri sett sånt på NOEN andre. Hater å gå i skjørt på sommeren... Ser ikke ut :S Anonymous poster hash: 824d5...7f4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Google Hidradenitis, er det sånn? Anonymous poster hash: 16cbf...2e5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Svettekjertelbetennelse? Nei heldigvis er det ikke så ille. Hadde det vært såpass hadde jeg sikkert kontaktet lege for lenge siden.. Det er bare utseendemessig fælt :/ Anonymous poster hash: 824d5...7f4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Eller..noen av bildene kan kanskje minne litt om...har ikke byller men blir kviseaktig i blant, men mange av bildene når jeg googlet så ut som veldig ille tilfeller. Anonymous poster hash: 824d5...7f4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Kan være det kan hjelpe med Finaceakrem, fås på resept av lege. Anonymous poster hash: 16cbf...2e5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Kanskje litt mer lik sånn kerastasis (eller hvordan det staves) men likevel ikke...har sett sånn før på armer på andre osv og er ikke helt sånn på leggene. Hadde bare håpet å slippe lege... Selv om det er skjemmende og irriterende for meg føles det som en filleting å dra til lege for... men må kanskje gjøre det. Takk for forslag. Anonymous poster hash: 824d5...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå