Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Er ikke det helt på trynet? :-O lite vann i kroppen! Nesten et kg i uka, og lenge til termin Anonymous poster hash: 9a410...cf0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg gikk opp 28 kg, men hadde mye vann i kroppen. 4 dager etter fødsel var 15kg borte. Anonymous poster hash: 76d85...76f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Ok. Nesten ikke vann i kroppen, ingen hevelser. Håper det er babyen som veier 20 kg ;p Anonymous poster hash: 9a410...cf0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Been there, done that. Magen var gigantisk. La på meg 32 kg med nr 1. Var 45 kg i utgangspunktet. Jeg er 160 cm. Merkelig nok hadde jeg flat mage etter et par dager, og vekten viste 50 kg etter halvannen uke. Dagen etter fødsel gikk jeg på vekten. 22 kg ned på et døgn! Resten forsvant i løpet av få dager. Jeg fikk stor baby på nesten 5 kg, stor morkake og masse fostervann. Hadde null i ødem hele svangerskapet, men jeg må ha hatt mye vann likevel, selv om det ikke var synlig. Fett forsvinner ikke på et døgn. Ingen diabetes. Bare store babyer i familien. Anonymous poster hash: d386d...315
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Her er magen liten, men rævva og lårene er gigantiske ;p startet på 54 kg. Spent på hva det blir etter fødsel Anonymous poster hash: 9a410...cf0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Prøv å ikke bruk så mye energi på å tenke på vekta nå de siste ukene. Se hvordan kroppen er etter fødsel og ta det derfra. Kanskje er du heldig og går ned mye med en gang eller så må du trene hardt for å få det bort. Uansett går det bra og du klarer det. Ønsker deg et godt svangerskap de siste ukene og lykke til med fødsel Anonymous poster hash: 57b46...9bc
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg gikk opp nesten 50kg, jeg! Da snakker vi Etter to uker var mye av det borte (jeg trodde heller ikke jeg hadde særlig vann i kroppen, men må jo ha vært en del likevel), etter fire mnd var det 10 kg igjen som forsvant sakte men sikkert det neste året uten innsats i det hele tatt fra min side. Jeg er tynn som en strek til vanlig, legen mente at kroppen trengte litt ekstra å tære på.. Ikke vet jeg, men borte ble det jo Anonymous poster hash: 03c51...7a2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Gikk opp 33. Måtte jobbes kraftig for å gå ned Anonymous poster hash: ca883...75c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 Prøv å ikke bruk så mye energi på å tenke på vekta nå de siste ukene. Se hvordan kroppen er etter fødsel og ta det derfra. Kanskje er du heldig og går ned mye med en gang eller så må du trene hardt for å få det bort. Uansett går det bra og du klarer det. Ønsker deg et godt svangerskap de siste ukene og lykke til med fødsel Anonymous poster hash: 57b46...9bc Neida, skal ikke tenke noe mer på det, og i hvert fall IKKE starte med tiltak nå Tusen takk Anonymous poster hash: 9a410...cf0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #10 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg gikk opp nesten 50kg, jeg! Da snakker vi Etter to uker var mye av det borte (jeg trodde heller ikke jeg hadde særlig vann i kroppen, men må jo ha vært en del likevel), etter fire mnd var det 10 kg igjen som forsvant sakte men sikkert det neste året uten innsats i det hele tatt fra min side. Jeg er tynn som en strek til vanlig, legen mente at kroppen trengte litt ekstra å tære på.. Ikke vet jeg, men borte ble det jo Anonymous poster hash: 03c51...7a2 Litt ekstra å tære på, hihi ja kanskje vi har mye vann i kroppen selv om vi ikke er hovne i beina ol. Ingen som tror meg når jeg sier hvor mye jeg har gått opp, så det er nok mye som forsvinner "gratis"... Anonymous poster hash: 9a410...cf0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 Gikk opp ca 30 med begge. Koste meg glugg i graviditetene, ga blaffen i å tenke på måtehold. Utrolig tungt å ta opp tråden igjen etter fødsel, ca 1 uke med hardt(vond!) mental endring. Men når den rette tankegangen er der går det fint fra da av. Ingenting vann! Så med litt måtehold gikk jeg av meg alt på ca 8-10 mnd. Kos deg nå, tenk på gleden du snart vil kjenne Anonymous poster hash: 7307b...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå