Gå til innhold

ditt beste tips!! neglebiting :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slutte? Biter negler og ser at 4-åringen har begynt å ta etter meg :( sukk!!!!

Anonymous poster hash: ba795...e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, dessverre. Er snart 26 år og har bitt så lenge jeg kan huske. Virker ikke med skrekkhistorier om dasskåla heller, biter likevel. Heldigvis har ikke ungene tatt etter meg!

Anonymous poster hash: dedd0...19a
Skrevet

Lån deg et mikroskop, skrap ut u der neglen og se hva som rører seg der 😉

Skrevet

Legg på gelenegler.

Anonymous poster hash: 91051...f11

Skrevet

Hva med go'negl, eller hva det nå heter?

Jeg beit negler fram til jeg var 18 år, men da det begynte ei ny dame (nå skrev jeg faktisk "same" :P ) på jobben med støpte negler så ble jeg veldig inspirert. Hun hadde alltid så kule farger på neglene så jeg begynte også med å lakke dem i alle verdens farger. Og forfengelig som jeg var så turte jeg ikke å bite lenger, for da skrapte jeg jo samtidig av neglelakken :P

Så sånn slutta jeg :D

Men dette er 18 år siden og jeg må fortsatt gå med neglfil i veska. For går det en flis av neglen eller den brekker så MÅ jeg fram med fila. Hvis ikke filer jeg den med tennene og da blir det ikke noe igjen :(

Merkelig med det, men den uvanen sitter godt, altså :(

Anonymous poster hash: 96d32...575

Skrevet

Gelé eller akryl negler 😊

Skrevet

Hold de korte... Problem løst ;)

Anonymous poster hash: 99f45...ba0

Skrevet

Gelé var tingen for meg. Jeg bet i over 30 år. Gi negl bare slikket jeg av.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 0280e...b70

Skrevet

Jeg bet negler fra jeg var 4 til jeg var 20 år. En dag bestemte jeg meg bare for å slutte, og det klarte jeg. Har vel mye å gjøre med viljestyrke. Føler meg mye finere med lange negler, og endelig kan jeg file de og bruke neglelakk. Absolutt verdt å slutte. :) Har ikke bitt på 4 år nå.

Anonymous poster hash: bd90b...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...