Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Noen her som har tatt MR av ryggen? Hvordan foregår det? Anonymous poster hash: ba0b9...ce7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Har tatt det mange ganger, første gang lå jeg bare på benken og ble ført inn i trommelen. Etter jeg ble operert i ryggen så pleier de først å sette veneflon før jeg skal inn i trommelen, deretter tar de først bilder uten kontrast, deretter kommer de inn etter en stund og setter kontrastvæske i veneflonen før jeg skal inn i trommelen igjen... Har headsett på ørene med radio. Tid varierer fra gang til gang og hvor mye av ryggen de skal ta bilder av.... Anonymous poster hash: 5c3eb...192
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Hva er forskjellen på CT og MR? Jeg ble plutselig litt usikker, men tror kanskje det var CT jeg tok... En rund trommel som jeg ble ført inn i også surret og gikk det noe inni den trommelen rundt og rundt i en rasende fart så jeg ble helt svimmel. Ikke vondt eller noe altså, jeg lå bare med lukkede øyne prøvde slappe av til det var over. Anonymous poster hash: a495f...9f6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Hva er forskjellen på CT og MR? Jeg ble plutselig litt usikker, men tror kanskje det var CT jeg tok... En rund trommel som jeg ble ført inn i også surret og gikk det noe inni den trommelen rundt og rundt i en rasende fart så jeg ble helt svimmel. Ikke vondt eller noe altså, jeg lå bare med lukkede øyne prøvde slappe av til det var over. Anonymous poster hash: a495f...9f6 Det høres ut som ct Anonymous poster hash: a333d...ad9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Uff..må de inn med sånn kontrast? Anonymous poster hash: ba0b9...ce7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Uff..må de inn med sånn kontrast? Anonymous poster hash: ba0b9...ce7 Hvorfor gruer du deg til det? Nå har jeg ikke fått kontrast i ryggen, men i hodet. Merket ingenting til det, annet enn at de satt veneflonen Anonymous poster hash: a333d...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå