Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Min Finnes ikke det. 😔 Anonymous poster hash: 60c5a...b25
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Nope. Liker ikke sex, gidder ikke kjøpe bursdagsgave til meg eller ordne noe til dagen og så videre. Anonymous poster hash: 4803c...3ff
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Ja, det er han. Anonymous poster hash: 5c995...3f3
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Ja! Han er ALT❤️ Kan ikke tro at jeg er så heldig. Livet mitt er fullkomment takket være han. For han er en fantastisk far, mann, elsker og livspartner. Jeg har ALDRI hørt om eller møtt noen som han❤️ Høy, mørk og helt vanvittig kjekk, 6 års universitetsutdannelse og megasmart med toppjobb og topplønn. HVER dag bekrefter han oss, steller med oss og ALDRI klager han. Han lovte meg for mange år siden og har sagt det mange ganger siden at han skal løfte oss og bære oss gjennom livet, stå ved vår side og være den mannen og pappaen jeg og barna fortjener. Han gikk til og med til gravsteinen til min far, la ned roser og lovte han å passe på hans prinsesse. Han oppmuntrer meg ifht min karriere og skryter og roser meg. Han drar meg inntil seg om kvelden og kysser meg og kjærtegner meg hver dag. Han overrasker meg med turer hvor han på forhånd har snakket med restauranten osv. Han lytter, støtter og kommer med gode råd. Om han skulle falle i fra så vet jeg at jeg aldri finner en lik mann noensinne. Han er grunnen jeg står på. Med ham i ryggen har jeg ingen frykt! Han er min sjelevenn. Anonymous poster hash: adc57...188
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Det er han ikke. Han har klinket til med middag når jeg har hatt senvakt en og annen gang (da har det vært noe hver gang. Høhø. Knust noe, jeg har kjefta pga han er lat osv) Han kommer med blomster noen ganger i året, eller ungene har sagt at han må kjøpe blomster til meg. Aldri noe han har funnet på selv. Han liker t-lys, så det tenner han på når jeg jobber sent. Koselig å komme hjem til, men tror ikke det er for å være romantisk siden jeg vet han liker det selv. Har vi ikke tent det enkveld det er mørkt ute står han og titter seg rundt i stua : noe mangler, men jeg kommer ikke på hva... Det mest romantiske han har gjort er vel å kjøpe drill, skal vel også sies at jeg irriterte meg grønn over den teite drillen han hadde. Så endag lå det en pakke på bordet til meg. Jeg var superfornøyd jeg altså, jeg er nok ikke som damer flest. Også fikk jeg ny tommestokk, ikke riktig farge men han hadde kjøpt ny til meg. Han hadde tjuvlånt min rosa tommestokk og ødelagt den. (Det får han høre enda....) Anonymous poster hash: b6a5d...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Ja! Han er ALT❤️ Kan ikke tro at jeg er så heldig. Livet mitt er fullkomment takket være han. For han er en fantastisk far, mann, elsker og livspartner. Jeg har ALDRI hørt om eller møtt noen som han❤️ Høy, mørk og helt vanvittig kjekk, 6 års universitetsutdannelse og megasmart med toppjobb og topplønn. HVER dag bekrefter han oss, steller med oss og ALDRI klager han. Han lovte meg for mange år siden og har sagt det mange ganger siden at han skal løfte oss og bære oss gjennom livet, stå ved vår side og være den mannen og pappaen jeg og barna fortjener. Han gikk til og med til gravsteinen til min far, la ned roser og lovte han å passe på hans prinsesse. Han oppmuntrer meg ifht min karriere og skryter og roser meg. Han drar meg inntil seg om kvelden og kysser meg og kjærtegner meg hver dag. Han overrasker meg med turer hvor han på forhånd har snakket med restauranten osv. Han lytter, støtter og kommer med gode råd. Om han skulle falle i fra så vet jeg at jeg aldri finner en lik mann noensinne. Han er grunnen jeg står på. Med ham i ryggen har jeg ingen frykt! Han er min sjelevenn. Anonymous poster hash: adc57...188 Har han en bror kanskje? Anonymous poster hash: 59e1b...b7f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Ja! Han er ALT❤️ Kan ikke tro at jeg er så heldig. Livet mitt er fullkomment takket være han. For han er en fantastisk far, mann, elsker og livspartner. Jeg har ALDRI hørt om eller møtt noen som han❤️ Høy, mørk og helt vanvittig kjekk, 6 års universitetsutdannelse og megasmart med toppjobb og topplønn. HVER dag bekrefter han oss, steller med oss og ALDRI klager han. Han lovte meg for mange år siden og har sagt det mange ganger siden at han skal løfte oss og bære oss gjennom livet, stå ved vår side og være den mannen og pappaen jeg og barna fortjener. Han gikk til og med til gravsteinen til min far, la ned roser og lovte han å passe på hans prinsesse. Han oppmuntrer meg ifht min karriere og skryter og roser meg. Han drar meg inntil seg om kvelden og kysser meg og kjærtegner meg hver dag. Han overrasker meg med turer hvor han på forhånd har snakket med restauranten osv. Han lytter, støtter og kommer med gode råd. Om han skulle falle i fra så vet jeg at jeg aldri finner en lik mann noensinne. Han er grunnen jeg står på. Med ham i ryggen har jeg ingen frykt! Han er min sjelevenn. Anonymous poster hash: adc57...188 Har han en bror kanskje? Anonymous poster hash: 59e1b...b7f Hi hi, ja faktisk🙈 Han er dessverre opptatt😅😊 Anonymous poster hash: adc57...188
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Han har sine dårlige sider, den mannen, men romantisk, dét er han Han er f.eks. mye flinkere enn meg til å pynte med duk og tenne levende lys, han (og stedatteren min!) kjøper ofte blomster til meg, han gjør jevnlig små ting for meg i hverdagen, og han gir meg (ekte) komplimenter og sier at han elsker meg hver eneste dag. Noen ganger danser vi sammen i stua også, selv om jeg er omtrent like grasiøs og yndig som en trebeint elefant Anonymous poster hash: 83ed3...0ce
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 Han kjøper blomster på bryllupsdag, bursdag. Når han vet jeg er veldig sliten tar ha og rydder å lager mat. Så ikke så veldig romantisk. Men det lille han gjør blir jeg glad for. Anonymous poster hash: 65a25...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå