Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg skal arrangere en filmkveld for stesønnen min på 8 år. Han har falt litt utenfor, så tenkte det er verdt et forsøk å be inn til noe... Planen er pizza og film, er det ok? Med popkorn og evt annet snop? Har noen tips til en film de kan se som er kul i den alderen? Han vet ikke selv hvilken film, så håper noen har tips Anonymous poster hash: dbf1a...bf3
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Snille stemoren! :-) Som jeg allerede har foreslått i en annen tråd: girl vs monster (tror det har det den heter. Er på netflix!) 8-åringene her elsket den, men den kan være litt skummel dersom det er sarte sjeler der! Anonymous poster hash: 6c7b6...8d4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Så snilt av deg Har en åtte-åring selv (jente) hun elsker filmer og for tiden er det Operasjon Arktis, Hjem, diverse Olsenbanden Jr-filmer, Mathilda, Charlie og sjokoladefabrikken, Alvin & Gjengen (alle tre filmene) og Askepott (den nye spillefilmen, ikke tegnefimen) som er øverst på lista Anonymous poster hash: f210f...4c7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Så koselig! Har selv jenter, men tante til to gutter. Vi så sist Kaptein sabeltann og skatten i Lamarama! Veldig stas! Ofte greit å velge en film som ikke varer så altfor lenge, så kan de heller leke og kose seg litt😊 Anonymous poster hash: f39fe...c5c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Så koselig! Har selv jenter, men tante til to gutter. Vi så sist Kaptein sabeltann og skatten i Lamarama! Veldig stas! Ofte greit å velge en film som ikke varer så altfor lenge, så kan de heller leke og kose seg litt😊 Anonymous poster hash: f39fe...c5c Kaptein Sabeltann for åtteåringer? Anonymous poster hash: 748b2...2fd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Så koselig! Har selv jenter, men tante til to gutter. Vi så sist Kaptein sabeltann og skatten i Lamarama! Veldig stas! Ofte greit å velge en film som ikke varer så altfor lenge, så kan de heller leke og kose seg litt😊 Anonymous poster hash: f39fe...c5c Kaptein Sabeltann for åtteåringer? Anonymous poster hash: 748b2...2fd My thought exactly... Anonymous poster hash: e4616...027
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Harry Potter, Jurassic Park... Yndlingsfilmene til min åtteåring :-) Anonymous poster hash: e0e84...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå