Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Hvorfor angripe hi i hvert eneste innlegg?? Dere går ut ifra at ting er sånn og sånn, og kjefter hi huden full. Hva med å spørre først? stort sett har hi en ok grunn til å gjøre det hun gjør, men ingen tar seg bryet med å spørre før de slenger med leppa. Idioter hele gjengen.... (Ja jeg er veldig sjarmerende). Anonymous poster hash: 5b32d...d1b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Hæ!? Jeg opplever å få støtte og vilje til å kjempe videre når jeg skriver innlegg her. Anonymous poster hash: 83e40...e9b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Svarene varierer veldig. Men for det aller meste er det støtte jeg opplever å få her. Har hjulpet meg i flere vanskelige situasjoner. Anonymous poster hash: eb75d...ff4
Surogvanskelig Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Hæ. Hva er det med å angripe samtlige brukere av dette forumet
sug lut Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Trøst deg med at det i alle fall er gjensidig.
Iiiiik Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Så da synes du det er lurt å lange ut mot alle og enhver? Like godt først som sist? Du går ut fra at alle er sånn og sånn, og kjefter oss huden fulle. Hva med å spørre først? Du har sikkert en god grunn til å gjøre det du gjør, men du tar deg ikke bryet med å spørre før du slenger med leppa til hele forumet. Hvem som er sjarmerende og hvem som er idiotisk kan man jo lure på. Regner imidlertid med at det er ganske trekkfullt i glasshuset ditt i dag.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Ja, det er sånn det er her inne. Det er den "kjerring"-tendensen; de rotter seg sammen, fyrer hverandre opp og lever i stor grad etter flokkmentaliteten. Det tristeste er at de ikke har noe liv utenfor forumet Anonymous poster hash: 8406b...531
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 Ja, det er sånn det er her inne. Det er den "kjerring"-tendensen; de rotter seg sammen, fyrer hverandre opp og lever i stor grad etter flokkmentaliteten. Det tristeste er at de ikke har noe liv utenfor forumet Anonymous poster hash: 8406b...531 Som om jeg skulle sagt det selv Anonymous poster hash: 5b32d...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå