Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Skal ta avføringsprøve. Den går over 3 dager. legen ba meg oppbevare den i kjøleskapet. Det kan vel ikke være nødvendig? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 79c6b...e45
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Bæsj ilag med maten? Du tuller nå? :-) Anonymous poster hash: 2a6a8...2a8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg tipper det har et poeng, i og med at de vil beholde bakteriekulturen i bæsjen så inntakt som mulig. Den er jo i et helt tett glass, pakk det i tillegg inn i en boks eller pose så er du jo trygg.. Anonymous poster hash: cb59b...100
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Tror jeg bare oppbevarer den i skapet på badet, så får det gå som det går. Anonymous poster hash: 79c6b...e45
TPK Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Hvis legen har sagt er det nok en grunn til det! Kjipt å ødelegge prøvene og kanskje måtte gjøre det en gang til. Sett det i kjøleskapet i en egen skuff eller hylle, pakket godt inn og skjult så du slipper å se på bæsj hver gang du skal ha mat!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Har du den på badet der det er varmt og voldsom bakterievekst vil prøven bli ødelagt og du må gjøre alt på nytt. Den skal stå kaldt. Anonymous poster hash: 313a0...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå