Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Etter 12 år med depresjon og angst, vurderer legen min og jeg om skal begynne å ta antidepressiva. Jeg har ikke hatt lyst til det tidligere, men nå vurderes det sterkt ettersom jeg ikke klarer å komme meg ut av bobla. Lurer på om noen kan fortelle litt om hvordan livet ble etter medisineringen? Bivirkninger? Osv Anonymous poster hash: 6e342...872
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Prøvde cipralex, likte ikke bivirkningene. Så har gått mange år på zoloft, den laveste dosen. Funker utmerket! Men jobber med meg selv i tillegg. Bivirkningene jeg har er null sexlyst, dessverre. Men jeg velger heller d enn å ha d sånn som jeg hadde d. Anonymous poster hash: f910b...a95
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Har gått på Fluoxetin et halvt år, 40 mg. Fungerte strålende. Eneste bivirkning var at jeg mistet evnen til å få orgasme. Anonymous poster hash: ce072...58d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg gikk på Efexor i mange år, og synes det funka helt greit. Merket ikke noe til bivirkninger før jeg skulle slutte med de. Det var helt forferdelig med svimmelhet, hodepine, oppkast og synsforstyrrelser. Jeg sluttet med medisin for ca 2 år siden pga at vi begynte å tenke på familieforøkelse, og det da ikke var ønskelig at jeg gikk på medisin. Erstattet tablettene med verdens beste psykolog, som jeg fortsatt går i terapi hos, så ønsker meg per i dag ikke tilbake til medisinering. Synes imidlertid at medisinering er helt supert dersom man har behov for det, -bare vær obs på at man kan bli veldig dårlig den dagen man skal slutte med tablettene. Anonymous poster hash: 40d12...01d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Prøvde cipralex, likte ikke bivirkningene. Så har gått mange år på zoloft, den laveste dosen. Funker utmerket! Men jobber med meg selv i tillegg. Bivirkningene jeg har er null sexlyst, dessverre. Men jeg velger heller d enn å ha d sånn som jeg hadde d. Anonymous poster hash: f910b...a95 Samme her. Men har sexylyst. Men klarer ikke komme med de (med eller uten mann) går fint uten. Anonymous poster hash: d090c...453
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Har prøvd mye. Fler av medisinene ga meg null sexlyst eller problemer med å få orgasme (pluss at de ikke ga noe god effekt) Fikk tilslutt wellbutrin, den funket veldig godt på meg, og er nå medisinfri Var ikke noe problem å slutte på den heller. Brukte 300 mg Anonymous poster hash: fae2d...ee2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kan ikke gå på noe som gjør at jeg mister sexlysten, har lav nok som det er. Samboeren min er sexavhengig, slitsomt, men for øyeblikket får vi det til å fungere så vil ikke ødelegge det. Hvordan er det med økt matlyst og vektoppgang? Det er også noe jeh frykter ettersom jeg endelig begynner å bli fornøyd med vekten. Hi Anonymous poster hash: 6e342...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå