Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Det er helt sinnsykt! Jeg har nettopp gått over på aap etter å ha vært sykemeldt i ett år. Jeg har hele tiden ventet på at jeg skal bli bedre,men det skjer jo ikke! Jeg er helt utmattet og energiløs hele tiden omtrent. Jeg sliter virkelig med å få gjort ting. Noen dager har jeg mer energi, da kan jeg ta en bytur, ordne hjemme, gå en lang tur i skogen etc, men faren er veldig stor for at jeg da bruker energi jeg egentlig ikke har. Dvs, det går veldig bra der og da, men de neste dagene er jeg enda mer utslitt og helt på randen til sammenbrudd føles det som! Jeg er sykemeldt med ptsd og depresjon. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal bli bedre! Hva gjør man? Jeg går i terapi og trener en gang i uka gjennom dps. Anonymous poster hash: d89c1...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå