Gå til innhold

Er det virkelig så viktig å ha pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt flat..bruker 70/75 A i str. Og føler jeg får hint stadig vekk om silikon av mannlige kollegaer. Hvorfor holder de på slik?

Er man ikke pen nok å se på uten særlig med pupper?

Anonymous poster hash: c1e9f...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vær sin smak.

Jeg syns det er penest med damer med små faste bryster en digre mugger.

Skulle gjerne hatt mindre selv. Er en D

Anonymous poster hash: ff583...143
Skrevet

Duster. Lurer på om de ville syntes det var ok om deres kvinnelige kolleger foreslo penisforstørrelse for dem.

Anonymous poster hash: ecf79...9b6

Skrevet

Det er ikke normalt å hinte om sånne ting!

Jeg synes pupper er flotte uansett størrelse 😊

Skrevet

Det er jo frekt av kollegene dine å slenge med leppa om puppene dine. Samtidig kan det vel hende at du er litt sår også, og reagerer mer av den grunn.

Om det er viktig? Ja, det er tydeligvis det. Heldigvis liker menn pupper av forskjellig størrelse. Har en venninne som kanskje har pupper som deg. Hun sa en gang at hun trodde menn liker best små og faste. Naturlig nok tror hun det, det er heldigvis oftest sånn at menn kommenterer det som er bra ved deg. Selv har jeg nok over middels store bryster og mine kjærester og menn har kommmentert at de liker jenter som ser ut som jenter.

Skrevet

Vel,jeg har ikke små og faste..bare små og tomme.Hadde jeg ikke ammet i tre år hadde det ikke vært noe der. Og jeg har selvsagt komplekser i dagens samfunn og med mine "hyggelige" kollegaer.

Men jeg forstår samtidig ikke hva som er så viktig med disse puppene. Skulle det å ha to vannballonger inni kroppen gjøre en mer attraktiv?

Anonymous poster hash: c1e9f...d4a

Skrevet

Jeg har små pupper, bruker samme størrelse som deg, og er i grunn ganske fornøyd med det. Får i blant tullete kommentarer fra kompiser om dette, regner med at andre menn også tenker det samme som dem, men er kun de nærmeste som noen gang har nevnt det. Ikke på en veldig negativ måte, men likevel slik at jeg skjønner at de helst foretrekker større enn mine. Jeg er likevel fornøyd og tar meg ikke nær av verken andres tanker eller meninger.

Deilig å kunne kjøpe BH på hennes og mauritz, kunne ligge på magen og ikke minst å slippe å slite med ryggproblemer. I tillegg passer de fleste kjoler i min størrelse til meg, mens venninna mi med svæære pupper sliter med å finne kjoler som er store nok i brystpartiet :-) 

Anonymous poster hash: 6f3f3...a3d
Skrevet

Det er helt unormalt å hinter om silikon til en kvinnelig kollega 😱 Det er trakassering.

Forøvrig synes jeg pupper er viktig. Andre synes ikke det.

Anonymous poster hash: d0994...88a

Skrevet

Tommel opp for små pupper! Har aldri forstått greien med store pupper! Gleder meg til å gå ned i vekt og få mindre pupper😉

Skrevet

Jeg er 1.80 og har silikon. Før hadde jeg en liten C, men nå fyller jeg godt ut en D. Jeg ser ikke ut som Pamela, men de er runde, fine og faste. Synes ikke personlig det er fint med damer som ikke har noe. Det er uansett ikke mitt problem. De flestr mannfolk jeg har snakket med om bryst, mener at det må være ca en full neve 😉

Anonymous poster hash: c63c0...151

Skrevet

Det er unormalt og slemt å hinte om silikon, og det er noe du bør ta opp me sjefen om at er ugreit. Man skal ikke kommentere andres kropp på en måten.

Når det er sagt, så må jeg ærlig innrømme at jeg er svært glad for at jeg har relativt store pupper helt naturlig, det har bokstavlig talt gitt meg en del fordeler opp gjennom, og det gjør hele figuren min penere enn om jeg var flat. Så for å svare direkte på overskriften, så ja, for meg er pupper viktig...for meg! På en del andre kvinner ser det penest ut med små pupper :)

Anonymous poster hash: 51f29...d2b
Skrevet

Jeg har også vært ganske flat hele livet. Min erfaring er at menn flest liker at det er NOE der, helt flate damer er ikke pent. Mener jo at å hinte om silikon eller generelt prate om kjønnsorganer, pupper osv med kvinnelig kollega ikke passer på en arbeidsplass. Men må innrømme at jeg ikke synes damer som er flate som et bord er noe pene, uansett hvor ansiktspene de er. Pupper er noe av det som skiller kvinner fra menn, og som gjør den kvinnelige figuren nettopp kvinnelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...