Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Vi har delt økonomi, overskriften forklarer hvorfor. Vi betaler 50/50 på alt felles altså, inkl mat. Det som er igjen på min lønn er mitt og omvendt. Vi tjener det samme da. Jeg sparer 5000 i mnd. Han sparer 500 (krav fra banken om fast sparing pga huslån). Men han tar ut pengene igjen før neste lønn. Flere som har det sånn? Hva er dine tanker rundt dette? Hva skal du gjøre med dine penger? Jeg kommer nå til å betale ned på felles lån, om han signerer kontrakt på at det er mine penger ved et evt brudd. Anonymous poster hash: eb4b8...882
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 har felles økonomi,men han bruker 6-7 tusen på seg selv hver mnd, og vi har lav inntekt (irriterende) Anonymous poster hash: 3aa4e...cd7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 har felles økonomi,men han bruker 6-7 tusen på seg selv hver mnd, og vi har lav inntekt (irriterende) Anonymous poster hash: 3aa4e...cd7 Hadde blitt drapskvinne om vi hadde felles økonomi 3000 på røyk, 2000 på klær, 4000 på byen (han er ute maks en gang pr mnd, men da går han amok), 3000 på varmlunsj på jobb, osv... Ja vi har mye penger, men jeg hadde ikke orka å se forbruket hans på VÅR konto Anonymous poster hash: eb4b8...882
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 har felles økonomi,men han bruker 6-7 tusen på seg selv hver mnd, og vi har lav inntekt (irriterende) Anonymous poster hash: 3aa4e...cd7 Hadde blitt drapskvinne om vi hadde felles økonomi 3000 på røyk, 2000 på klær, 4000 på byen (han er ute maks en gang pr mnd, men da går han amok), 3000 på varmlunsj på jobb, osv... Ja vi har mye penger, men jeg hadde ikke orka å se forbruket hans på VÅR konto Anonymous poster hash: eb4b8...882 vel, jeg har ikke blitt drapskvinne men har tatt over styringen med regninger, mat osv. Anonymous poster hash: 3aa4e...cd7
Browncoat Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Vi har løst det med at vi har avtalt et beløp som skal gå til felles sparing hver måned, og de pengene får vi ikke ta av med mindre begge er enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå