Gå til innhold

Hvordan få slutt på feil flørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt barns barnehage er det en pappa jeg kjenner fra før. Han har alltid vært svært oppmerksom og klemmer og tuller hver gang vi sees. Nå har jeg fått nok.

Jeg vil gjerne ha et ok forhold til ham, men hvordan i alle dager få ham til å begrense seg? Jeg vil ikke være hans "klemmedukke"! Han har gledesstrålende fortalt at han er singel igjen, men han vet så godt at jeg er i et forhold. Nå blir det bare ubehagelig med feil oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 6667b...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull det vekk, a la "så mye som du klemmer må de ansatte her tro vi har et forhold!" Mens du demonstrativt trekker deg tilbake

Anonymous poster hash: ccfb3...95f

Skrevet

Jeg har forsøkt å avvise klemmene og komplimentene og trekker meg unna, men det er ikke så lett!

I dag begynte jeg demonstrativt å snakke om mannen min uten at det hjalp noe særlig.. Noen som har en knall kome tar jeg kan servere?

Skrevet

Jeg har forsøkt å avvise klemmene og komplimentene og trekker meg unna, men det er ikke så lett!

I dag begynte jeg demonstrativt å snakke om mannen min uten at det hjalp noe særlig.. Noen som har en knall kome tar jeg kan servere?

Siden så mange damer er så dumme at de spiller kostbar og andre mind games når de egentlig er interessert, så tror menn at ved å "avvise" dem mykt så er du egentlig interessert. Hva skjedde med å si "jeg vil ikke ha så mange klemmer og komplimenter siden jeg synes det er upassende?" Kall en spade for en spade så kommer det til å virke. Menn forstår ikke hint.

Skrevet

Noen som har en knall kommentar skulle det stå!

Takk for tipset!

Vi er gamle venner så det føles veldig rart, men mulig jeg bare må gjøre det...

Skrevet

Skyv han demostrativt vekk og si

"du kjenner meg og intimsonen, er ingen klemmer, jeg" eller "vi klemte aldri hjemme hos oss, så det er unaturlig for meg"

Så prater du videre i en hyggelig tone.

Skrevet

Si at du har diare og oppkast :) og ebola.

Anonymous poster hash: 11c70...660

Skrevet

Før vi møttes 😘

Anonymous poster hash: 9354e...44d

Skrevet

Si det til han. Si det du skriver til oss.

Anonymous poster hash: 07960...558

Skrevet

"Vi må nok finne deg en dame snart, den singeltilværelsen gjør deg alt for flørtete og kosete, og det går jo ikke an at du prøver deg på godt gifte damer som meg?!"

Anonymous poster hash: a56a2...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...