oslofrk Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Dere som kimser av en agurk i rattata - få høre da - hva har dere opplevd, eller hva er værre? Syk og kjeder meg - takk til de som redder dagen! 😜
MarianeA Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 En trådløs tampong i dåsa som måtte fiskes ut, en grusom lukt og hører enda vakthavende lege kommentere lukta mens tampongen ble holdt opp til beskuelse
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ble sendt hjem med lungeemboli. Anonymous poster hash: 237d6...d40
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 En gang var jeg på legevakten med gutten min som hadde slått hodet såpass kraftig med påfølgende oppkast. Jeg fikk tatt av de klærne med mest spy på da han kastet opp i bilen på tur inn og pakket dem i en pose uten at det hjelper så mye på stanken. Gutten er bare så trøtt å vil sove, snakker litt sløvt og usammenhengende så en dame flytter seg for å gi oss plass slik at han får lagt seg så begynner han å spy igjen. Jeg får såvidt huket tak i en søppelkasse, men får en del spy på meg. Jeg får ikke gått fra han da han vil ha meg der så der sitter jeg med spy på hender, genser og skoa, lekkert!! En som ser skikkelig sjuk ut reiser seg opp, går å henter papir å gir det til meg, ser ut som du trenger dette sier han. Jeg blir både rørt og takknemlig, det gjør vel kanskje han også, noen andre får fikset en pute til gutten slik at han får sovet bedre, jeg fikk byttet pose i søpla slik at det ikke luktet så ille. Pga en alvorlig bilulykke ble ventetiden veldig lang for oss alle, da de begynner å ta inne folk igjen insisterer alle på at vi må få gå først da gutten ikke ser så bra ut og de andre tross alt ikke var sååå syke. Det var faktisk en veldig koselig og omsorgsfull atmosfære på venterommet den dagen. Anonymous poster hash: 4275d...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå