Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Igår spiste jeg: to sports knekkebrød fra wasa med ost og skinke. En god morgen zero youghurt, en liten rett i koppen suppe.. På kvelden sprakk jeg og kjøpte en donut og en liten kinder sjokolade. Idag har jeg spist et knekkebrød og et Polarbrød med egg.. Skal spise lunsj med en venninne etterpå. Får dårlig samvittighet når jeg spiser! Jeg har en BMI på 21, så er verken tjukk eller tynn. Prøver og spise jevnt og sunt men klarer det ikke. Elsker mat når jeg gafler det i meg, hater meg selv når jeg har spist visse typer mat. Anonymous poster hash: 7983a...aba
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Du spiste jo kjempe lite i går, ikke rart du sprakk og spiste donut! Tell kcal så du spiser nok men ikke overspiser. Det du spiser er ikke det mest nyttige for kroppen din heller, får nesten ingenting av hva du trenger... Anonymous poster hash: 91011...994
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Ikke rart at du sprekker med sånne matvaner! Du må jo spise mer enn det du gjorde i går for å unngå å bli fysen på kvelden. Få i deg mat som er kalorifattig, men som du blir skikkelig mett av dersom du er redd for å legge på deg (men det burde du jo ikke være, du høres jo helt flott ut). Spis nøtter, frukt, grove kornprodukter og proteiner, så du holder deg mett lenger og samtidig blir mindre søtsugen. Anonymous poster hash: 2a197...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå