Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Så henne på tv nå og måtte sjekke bloggen. Bloggen er som en dagbok til en barnslig jentunge og hun er jo bare helt gjennomsnittlig utseendemessig. Hvorfor så populær? Anonymous poster hash: 8fc45...f7a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Gjennomsnittlig utseendemessig? Hun er jo helt nydelig! Anonymous poster hash: 6f722...407
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Gjennomsnittlig utseendemessig? Hun er jo helt nydelig! Anonymous poster hash: 6f722...407 Synes du? Smaken er forskjellig. Sier ikke hun er stygg. Hun er bare helt normal. Anonymous poster hash: 8fc45...f7a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Hun er litt 13 på dusinet. Ser jo ut som alle andre fjortiser. For hun er vel det, eller? Googlet bare kjapt jeg. Anonymous poster hash: ea551...c1a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har aldri lest bloggen hennes, så gjetter bare her. Først og fremst er det trist om jenter må være smellvakre for å være interessante. Jeg synes hun var søt, men veldig naiv (og fremstod litt blasert og enkel) på TV-innslaget. Forsåvidt ikke rart om hun mangler livserfaring, så ung som hun er. Sikkert en god del unge jenter som kjenner seg igjen i henne. Kunne sikkert funnet på å lese selv hvis slike blogger hadde eksistrert da jeg var fjortis Håper bare disse bloggejentene er klare over hvilket ansvar de har. Anonymous poster hash: 6bdb4...324
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Hun er litt 13 på dusinet. Ser jo ut som alle andre fjortiser. For hun er vel det, eller? Googlet bare kjapt jeg. Anonymous poster hash: ea551...c1a Samme tenkte jeg. Hun har kanskje en kul stil og er godt trent. Hun må forøvrig slutte å smøre seg inn med den gule kremen i ansiktet. Skjønner ikke hvorfor unge jenter uten en rynke eller feil i huden skal dekke den til slik. Anonymous poster hash: 8fc45...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå