Gå til innhold

Har dere teppe under spisebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan klarer dere i så fall å holde det noenlunde rent (tenker på matsøl mm.). Vi har ikke teppe nå, men jeg skulle gjerne hatt det. Hvilket teppe har dere i så fall?

Anonymous poster hash: 848c3...9e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke et eneste teppe i hele huset og når jeg ser hvor nye gris det blir under spisebordet er det helt uaktuelt å ha teppe der, ihvertfall.

Anonymous poster hash: dee1a...a7f

Skrevet

Nei. Har kun et eneste teppe i huset og det er under stuebordet. Vurderer å kaste ut det også, syns egentlig at de er ekle støvsamlere ☺️

Skrevet

Nei, og det kunne jeg heller ikke tenkt meg å ha. Vurderer teppe under stuebordet, men foreløpig har vi ingen tepper i hele huset, og muligens forblir det sånn også.

Skrevet

Nei, det er vel såpass upraktisk at det bare er å slå fra seg.

Skrevet

Vi har et par tepper i stua, men de er av typen tettvevde, flate ulltepper som ikke trekker til seg noe som helst, og som er superenkle å flekkfjerne på. Det var vel noe sånt jeg hadde i tankene også under spisebordet, men jeg ville høre litt rundt erfaringer først.

HI

Skrevet

Ja, det har jeg. Støvesuger det og må over med flekkfjerningsspray av og til, men hos oss (åpen løsning) ser det helt klart finest ut med teppe

Skrevet

Har ingen tepper noe sted. Hadde før men mann (ja, utrolig nok) og barn griser så mye at det er helt uaktuelt.

Skrevet

Hvilket teppe har dere, choc?

Skrevet

Kun under stuebordet. Kommer aldri noe teppe under spisebordet!

Skrevet

Flatvevd ullteppe fra IKEA.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Vi har støvsuger til å samle støv og søppelbøtter til å samle skjit, lort og søppel, så jeg ser ikke helt behovet for tepper.

Skrevet

Flatvevd ullteppe fra IKEA.

Uansett teppe er dritt i.

Anonymous poster hash: c5c55...c3f

Skrevet

Synes teppe under spisebordet ser veldig fint ut, men blir nok litt upraktisk, så vi har droppet det. Har kun under stuebordet. Også har vi en sånn plastrye på kjøkkenet og en i gangen. Med en liten baby på vei så blir det nok ikke kjøpt flere tepper, bortsett fra ett til å ha på barnerommet evt.

Anonymous poster hash: 44218...7f2
Skrevet

Vi har litt ryer og tepper i 1 etg der vi oppholder oss.

Det er et gammelt våningshus og veldig gulvkaldt. Når ungene slutter å oppholde seg så mye på gulvet blir det nok kastet ut.

Vi skal legge asfaltplater og sette en varmepumpe i kjelleren da men vet ikke hvor mye det hjelper egentlig.

Anonymous poster hash: 138e3...7bf

Skrevet

Nei, men det skal vi ha så fort barna er over den verste grisealderen. Vi har gigantisk åpen løsning, og alt ser mye bedre ut med tepper. Har fjernet alle tepper nå som barna er små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...