Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg våknet i dag, og oppdager at jeg blør i munnen. Det er såpass mye at jeg må svelge eller spytte ut. Jeg klarer ikke å lokalisere det helt, men det kjennes ut som det kommer fra tannkjøttet rundt en hjørnetann. Lege? Tannlege? Anonymous poster hash: 92b50...e39
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Om det ikke stopper må du jo gå til tannlege eller lege. Tror tannlegen vet best, men legen vil nok også kunne hjelpe. Dette ville jeg sjekket opp. Er ikke normalt og bare begynne å blø så mye, uten grunn. Anonymous poster hash: 892f7...434
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 kan jo fort tenke tannkjøttbetennelse. Men siden det begynte på plutselig,- så kanskje ikk. Kan også være at noe "ligger og skjærer" i den lille lommen mellom tann og tannkjøtt,- som du "aktiverte" med tannpuss....? Men kjære vene, tannlege ville jeg dratt til med en gang Tror denne har utstyr bedre egnet til og finne ut om det er noe i alle fall. Noen fordeler må det være med at tannlegen IKKE ligger under egenandel i helsekortet enda. En spesialist man IKKE trenger henvises til fra lege for og komme inn til, med dertilhørende ventetider,- først til legen, så til spesialisten Ring, så får du sikkert akuttime! Anonymous poster hash: f5306...dd5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Gravid? Jeg fikk veldig skjøre slimhinner når jeg var det. Anonymous poster hash: beeff...dbe
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Var hos tannlegen på formiddagen, og han ble helt overrasket over at jeg hadde klart å være på jobb med så mye blod i munnen ☺️ Han trodde at det var noe tannstein som hadde irritert tannkjøttet, så han renset godt, men ville jeg skulle sjekkes igjen om to uker. Blør heldigvis ikke nå. Takk for rådene! Anonymous poster hash: 92b50...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå