Gå til innhold

cosylan smaker virkelig ille.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått cosylan av legen og skal ta 10 ml om kvelden....ekstrem vond ettersmak

 

Anonymous poster hash: 964f0...8a7

Videoannonse
Annonse
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Synes ikke den er ille i det hele tatt. Den burde smakt MYE verre!

Skrevet

Den er grusom. Står med begeret i hånda og mannen meg opp en stund før jeg hiver innpå. Men effektiv er den, så absolutt verdt det mens hosten er som verst.

 

Anonymous poster hash: 4a08e...29b

Skrevet

Synes ikke den er ille i det hele tatt. Den burde smakt MYE verre!

Hvorfor det?

 

Anonymous poster hash: 5182a...1ec

Skrevet

Jeg synes ikke selv det å svelge er det verste....men ettersmaken er jo ren aktiv dødshjelp..

Skrevet

Men AKK så godt den hjelper!! 😇 Det er medisinen sin det!

 

Anonymous poster hash: 710f8...e1e

Skrevet

Jeg klarer den ikke, den smaker så ille at jeg kaster opp om jeg svelger det :'-(



Anonymous poster hash: 619c8...73b
Skrevet

Jeg liker smaken, men cosylan derimot er grusom!

Skrevet

Hold for nesa når du tar den det hjelper ☺

Skrevet

Ta begeret i en sup. Drikk vann etterpå&deretter en fisherman's friend (for all del ikke blå). Fungerer fint :)

Skrevet

Ja den smaker død og pine! Jeg tror jeg har tatt det to ganger og håper jeg slipper fler..

 

Anonymous poster hash: 59715...aa4

Skrevet

Den er da ikke så ille

 

Anonymous poster hash: a2e65...d52

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

 

 

Synes ikke den er ille i det hele tatt. Den burde smakt MYE verre!

Hvorfor det?

 

Anonymous poster hash: 5182a...1ec

Hvorfor det? Det inneholder MORFIN! Det BURDE smake forferdelig. Jeg og flere i tråden synes ikke den smaker ille. Som barn pleide jeg å dirke opp medisinskapet for å drikke hostesaft (riktignok ikke cosylan). Tenk deg det barnet som får tak i ei flaske cosylan og synes at smaken er "litt spennende". Grøss!
Skrevet

Jeg har tatt det en gang. Ble så slått ut at jeg leverte den tilbake til apoteket, turte ikke bruke den.

 

Anonymous poster hash: 6ac22...ce4

Skrevet

Jeg liker smaken, men Noskapin derimot er grusom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...