Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Fått cosylan av legen og skal ta 10 ml om kvelden....ekstrem vond ettersmak Anonymous poster hash: 964f0...8a7
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Synes ikke den er ille i det hele tatt. Den burde smakt MYE verre!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Den er grusom. Står med begeret i hånda og mannen meg opp en stund før jeg hiver innpå. Men effektiv er den, så absolutt verdt det mens hosten er som verst. Anonymous poster hash: 4a08e...29b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Synes ikke den er ille i det hele tatt. Den burde smakt MYE verre! Hvorfor det? Anonymous poster hash: 5182a...1ec
TinaK 1990 Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg synes ikke selv det å svelge er det verste....men ettersmaken er jo ren aktiv dødshjelp..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Men AKK så godt den hjelper!! 😇 Det er medisinen sin det! Anonymous poster hash: 710f8...e1e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg klarer den ikke, den smaker så ille at jeg kaster opp om jeg svelger det :'-( Anonymous poster hash: 619c8...73b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg liker smaken, men cosylan derimot er grusom!
Mamma_til_2 Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Hold for nesa når du tar den det hjelper ☺
Kjerringa med agurken Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Ta begeret i en sup. Drikk vann etterpå&deretter en fisherman's friend (for all del ikke blå). Fungerer fint
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 Ja den smaker død og pine! Jeg tror jeg har tatt det to ganger og håper jeg slipper fler.. Anonymous poster hash: 59715...aa4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #12 Skrevet 6. oktober 2015 Den er da ikke så ille Anonymous poster hash: a2e65...d52
Gjest Darwinia:-) Skrevet 6. oktober 2015 #13 Skrevet 6. oktober 2015 Synes ikke den er ille i det hele tatt. Den burde smakt MYE verre! Hvorfor det? Anonymous poster hash: 5182a...1ec Hvorfor det? Det inneholder MORFIN! Det BURDE smake forferdelig. Jeg og flere i tråden synes ikke den smaker ille. Som barn pleide jeg å dirke opp medisinskapet for å drikke hostesaft (riktignok ikke cosylan). Tenk deg det barnet som får tak i ei flaske cosylan og synes at smaken er "litt spennende". Grøss!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #14 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har tatt det en gang. Ble så slått ut at jeg leverte den tilbake til apoteket, turte ikke bruke den. Anonymous poster hash: 6ac22...ce4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. oktober 2015 #15 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg liker smaken, men Noskapin derimot er grusom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå