Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Ca hvor mye tror dere vi må betale i mnd i strøm? Godt isolert, to etasjer. Nettopp flyttet inn. Anonymous poster hash: 703c4...4f8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Vi har samme str. Varierer fra 400-1200 kr. 400 kr på sommeren og 1200 i januar/februar. Nord-Norge. Energiklasse E. Fra 1980. Installert ventilasjon og har vedfyring. Anonymous poster hash: 1fdcc...3f6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 kommer litt ann på hvor du bor, men 1200-1300kr kanskje? Anonymous poster hash: 93c26...8c0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Det kommer jo veldig an på. Hvor gammelt huset er avgjør jo mye med tanke på varmetap. Type varmekilde (ved/varmepumpe/gulvvarme), hvor mange som bor i huset (dusjing, klesvask osv). Umulig å foreslå hvor høy strømregning du kommer til å få med så lite informasjon. Anonymous poster hash: 2850e...2ef
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 To voksne og en femåring. Ved og gulvvarme. Hus fra 2013. Anonymous poster hash: 703c4...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå