Gå til innhold

Hus 110 kvm - strøm i mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca hvor mye tror dere vi må betale i mnd i strøm? Godt isolert, to etasjer. Nettopp flyttet inn.

 

Anonymous poster hash: 703c4...4f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har samme str. Varierer fra 400-1200 kr. 400 kr på sommeren og 1200 i januar/februar. Nord-Norge. Energiklasse E. Fra 1980. Installert ventilasjon og har vedfyring.

 

Anonymous poster hash: 1fdcc...3f6

Skrevet

kommer litt ann på hvor du bor, men 1200-1300kr kanskje?



Anonymous poster hash: 93c26...8c0
Skrevet

Det kommer jo veldig an på. Hvor gammelt huset er avgjør jo mye med tanke på varmetap. Type varmekilde (ved/varmepumpe/gulvvarme), hvor mange som bor i huset (dusjing, klesvask osv). Umulig å foreslå hvor høy strømregning du kommer til å få med så lite informasjon.

 

Anonymous poster hash: 2850e...2ef

Skrevet

To voksne og en femåring. Ved og gulvvarme. Hus fra 2013.

 

Anonymous poster hash: 703c4...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...