Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er allerede kjempe lei Har vondt i bekkenet (mellom bena/vagina), sliter med å få på meg bukse/sokker/sko (kjempe vondt å bøye seg!!!), sliter med avføring/vannlating, har fått en kjempe hemoroide som gjør VONDT!! Er så utrolig sliten og lei... Forrige svangerskap fikk jeg disse plagene rundt uke 33-34.. Så lurer på hvordan dette skal gå! Sist hadde jeg heller ikke noe plager med hemoroider FØR fødsel, men etter derimot... Huff! Trøstende ord? Anonymous poster hash: 46897...7eb
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Er i uke 26 og har vært lei siden jeg fikk svangerskapsmigrene i uke 12 😂 Husk at det går over! Det er bare å hokde ut. Når dwt er for ille, legg deg på sofaen og kjenn etter spark. Så tenker du på den ufattrlige premien som venter deg 😉 Anonymous poster hash: 89ea4...651
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg fødte i uke 28 sist, det er faktisk å foretrekke å ha vondt. Spis mye fiber og drikk nok så magen holder seg i orden og du ikke trenger å presse. Kjøp deg en god krem mot hemoroider. Anonymous poster hash: d4cb8...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå