GÃ¥ til innhold

litt hjelp ang kompleker og Spa...😯

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på langhelg til Riga om et par uker og gleder meg, men det er et lite skår i gleden som jeg vil bli kvitt😳 jeg og en venninne skal på spa. Det har jeg aldri gjort før. Jeg har komplekser for kroppen min og tenker at jeg kanskje ikke kommer til å slappe av og nyte behandlingen. Jeg tenker sånt som: Enn om det er en mann...og han griner på nesa når jeg ikke ser ....om jeg plutselig får en kvise på ryggen...etc etc..

Vet det! Jeg bør ikke tenke sånn men gjør det likevel. Flere som hadde det litt som meg men klarte å slappe av likevel ? 😊

Anonymous poster hash: 9fabc...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg et par glass vin først, så du kanskje klarer å slappe litt av. Det er neppe noe ved kroppen din som er så oppsiktvekkende at andre vil tenke negativt. Prøv å kos deg!

Skrevet

Jeg tenkte slik for mange år siden - før jeg utdannet meg til å behandle personer selv. Det er en jobb, en jobb man gjør og ønsker å gjøre så bra som mulig. Etter hvert så har man sett så mange personer og så mange varianter av kropper og hudtyper at man ikke reagerer på noe. Er det noe ekstremt så kan det være at jeg registrerer det mer, men da mer som en faglig interessant ting.

Så lenge du er ren og har dusjet siste uke så går det bra ;)

Så slapp av og nyt - det er det den som behandler deg ønsker at du skal gjøre. Det er ikke små detaljer ved deg som personen fokuserer på, men om du greier å nyte behandlingen, slappe av - da gir du behandleren et stort kompliment :)

Den som behandler deg ønsker å gjøre en god jobb, kjenne at musklene dine slapper av, at du puster rolig og avspent.

Så nyt det hele! :) Nyt følelsen av at noen ønsker å gjøre det godt for deg, gi deg en god opplevelse!

God tur :)

Anonymous poster hash: 52984...adb
Skrevet

Åååå tusen takk for flotte svar!!! Skal jobbe med meg selv og ha en fin tur og besøk på spa! 😊

Skrevet

Hjelpes.

Slike behandlinger er uansett så kjedlige at jeg anbefaler deg å ta med en bok og ørepropper (ofte en grasat irriterende musikk på slike steder). Den som skal behandle deg er uansett ikke interessert i deg. Det er ikke spennende å kna på friske utenlandske kvinner hverken med eller uten kviser. Det er en jobb for å få betalt regningene sine. Det er alt. Du kommer uansett ikke til å møte behandleren hjemme så hva så om hun/han tenker dritt om deg?

Anonymous poster hash: ff0a2...4a1
Skrevet

Hva bør jeg bestille av behandling da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...