Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har operert og har hatt Botox samtidig? Vurderer Botox nå, men operasjonen jeg skal ta er om en måned, og jeg er redd operasjonen ødelegger Botox-effekten Anonymous poster hash: 2b3ef...270
smurfis Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har operert og har hatt Botox samtidig? Vurderer Botox nå, men operasjonen jeg skal ta er om en måned, og jeg er redd operasjonen ødelegger Botox-effekten Anonymous poster hash: 2b3ef...270 Hvorfor skal det ha noen sammenheng? Aldri hørt/lest noe om det.
smurfis Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har operert og har hatt Botox samtidig? Vurderer Botox nå, men operasjonen jeg skal ta er om en måned, og jeg er redd operasjonen ødelegger Botox-effekten Anonymous poster hash: 2b3ef...270 Hvorfor skal det ha noen sammenheng? Aldri hørt/lest noe om det. Men for å svare på spørsmålet ditt, nei det har jeg ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 På hvilken måte da tenker du? Botox gis jo til barn i narkose så hvis du tenker på narkosen i seg selv så har det ingen betydning. Eller tenker du på inngrepet? Du skal vel ikke operere ansiktet? Anonymous poster hash: 51360...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå