Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere til hytta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang kjøretid har dere, og hvor mange mil?

Hvor ofte bruker dere hytta?

Anonymous poster hash: 6da46...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til evigheten og forbi. Har nok med huslån og billån  :danse:

Anonymous poster hash: 7f4d8...255
Skrevet

2,5- 3 timer. Det er i lengste laget. Er så kjedelig å kjøre så langt for kun en helg.

Anonymous poster hash: 9f112...d0a

Skrevet

1 time og 15 min. 90 km fra dør til dør. Perfekt avstand. Bruker hytta nesten hver helg.

Skrevet

2 timer. Derfor bruker vi den ikke..

Anonymous poster hash: 0ca1c...409

Skrevet

Ikke vår, men våre foreldre sine. Vi bruker ca 3 timer til begge. Litt langt, så vi er der ikke så ofte, men det er der vi er på sommeren.

Skrevet

1 time og 45 min. Helt passe. Er der minst en helg i mnd.

Anonymous poster hash: 92c29...6fb

Skrevet

Litt over en time. Dermed kan vi bruke den ofte også.

Anonymous poster hash: aa031...5c4
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss tomt og kriterier var maks 2 timer unna. Kjøpte på nærmeste fjell og da 1 time og 15 min.

Mamma og pappa har ved sjøen og da bruker vi 1 time og 15 min andre veien. Perfekt! Er på hytta til foreldrene mine mye på sommeren og satser på å bruke vår fremtidige fjellhytte hver endte helg vi hen uten andre planer.

Skrevet

Nøyaktig en time. Brukes mye.

Anonymous poster hash: 60fb2...48c

Skrevet

12t fra dør til dør, hytta ligger 3000km unna og vi bruker den 4-12uker i året.

Anonymous poster hash: 9a910...2f2

Skrevet

3,5 time unna. Brukes om sommeren, høstferie, vinterferie, påske og noen langhelger. 22 mil

Anonymous poster hash: 10958...e1c
Skrevet

En halvtime. Variabel bruk. Men blir brukt relativt ofte.

Anonymous poster hash: d7418...10d

Skrevet

2 timer og 15 min.

Bruker den så ofte vi kan 😊

Ungene er så store at det går helt fint. Selv for en helg 👍🏼

Anonymous poster hash: 3009c...f4e

Skrevet

1 time til flyplassen

2 timer flytid

4 timer kjøring

Brukes 4 ganger i året.

Anonymous poster hash: 76c99...1db

Skrevet

Hytten med sjøen: 8 timer ca

Hytten på fjellet: 4 timer

Den ved sjøen brukes 4 uker om sommeren

Den på fjellet brukes ofte, spesielt om vinteren

Anonymous poster hash: c9f8b...f85

Skrevet

Ca. 2 timer, 13 mil. Svigers sin hytte, besøker de ca. en helg annenhver mnd.

Anonymous poster hash: c7db5...ceb

Skrevet

Fire timer. Brukes mye.

Anonymous poster hash: 9d5a1...21c
Skrevet

1 time og 10 minutter (30 min ferge inkludert), helt perfekt avstand. Brukes mye!

Anonymous poster hash: 13a1c...66b
Skrevet

Ca 30-35 minutter. Hytta brukes mye, mer som fritidsbolig, vi er her ofte. Så nær hjemme at vi fint reiser opp til varm og god hytte fredag ettermiddag og blir til søndag kveld, ev. mandag morgen.

Anonymous poster hash: be752...8f7

Skrevet

1 time. Mine foreldre som har hytta men vi har nøkkel. Er der dessverre ikke så ofte som jeg kunne tenke meg.

Skrevet

Bruker hytta veldig ofte, nesten hver helg, ca 1 time med bil. Bor i blokk og har ikke noe ansvar og plikter utenom våre 4 vegger.

Anonymous poster hash: 3f633...c34
Skrevet

20minutter mine foreldre sin hytte.

Vi har brukt den lite de siste årene, men. Det er ikke pga av avstand. Vi jobber helg begge to, og sjeldent ting klaffer. Og med fire unger så skjer det mye i helger. Ungene har satt seg på bussen for å besøke de som er på hytta. Tar de bussen så tar det nesten en time, men bussen går nesten fra døren vår og nesten til døren på hytta, så det er helt perfekt. Ingen bytter eller noe, den kjører bare innom alle krinkelkroker på veien så derfor det tar tid. Ungene syns det bare er stas.

Men vi tar oss mange dagsturer dit, sommerstid kan det være flere ganger i uka. Om det er deilig vær kan vi reise for å spise kveldsmat med besteforeldre og ta oss en dukkert før vi drar hjem igjen osv.

Fra mine foreldre tar det 30min med bil, så når jeg bodde hjemme så var vi der hele sommeren selv om de jobbet. De kjørte frem og tilbake mens vi var på hytta når vi var store nok til det. Når jeg fikk mopedlappen kjørte jeg til og fra jobb hele sommeren også.

Oldemor til ungene har hytte 3,5 time unna på fjellet. Den er de sjeldent på, ungene vil ikke være med faren hytta for de syns det er alt for langt. Vi har lånt hytta to ganger når i har kjørt til andre siden av landet, veldig greit å ta en stopp der da siden ingen av oss liker å kjøre bil langt. Oldemoren er veldig glad når vi har spurt om vi kan låne de. For henne gjør det ingen ting om jeg og min nye mann er der med barna. Hun var der også den ene gangen vi sov der. Herlig dame som liker at familien bruker hytta.

Anonymous poster hash: 50177...7a1

Skrevet

Ca 10 t. Svigers har hytte på Nordmøre, den ligger kjempevakkert til, men alt for langt unna. Vi bruker den ca en uke ann hvert år. Svigerfar er der tre til fire gangrr i året for å besøke familien sin.

Anonymous poster hash: cd93b...c34

Skrevet

Ca 10 t. Svigers har hytte på Nordmøre, den ligger kjempevakkert til, men alt for langt unna. Vi bruker den ca en uke ann hvert år. Svigerfar er der tre til fire gangrr i året for å besøke familien sin.

Anonymous poster hash: cd93b...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...