Gå til innhold

Ingen gidder å følge opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker til termin, og jordmor vil aldri ha ny time. Jeg får ringe hvis jeg har behov, liksom.... Hvis det er noe ekstraordinært... Legen gidder ikke å sjekke alt. Gidder ikke veie meg, glemmer symfysemål, vil helst sende meg til jordmor som ikke vil ha meg der :/

Vanlig at de er så motvillige mtp svangerskapskontroller? Kan ikke huske det fra sist (2.gangs med risikofødsel denne gang...).

Anonymous poster hash: 3d112...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har da kontroller de siste ukene? Hadde jevnlige kontroller og var gravid i 2014.. Fødte før termin så slapp kontrollen i uke 39 feks :-) du har krav på det!!

Anonymous poster hash: 5a236...192

Skrevet

Man har da kontroller de siste ukene? Hadde jevnlige kontroller og var gravid i 2014.. Fødte før termin så slapp kontrollen i uke 39 feks :-) du har krav på det!! Anonymous poster hash: 5a236...192

Ja, vet :) men ingen vil liksom :P fikk en kontroll hos lege uke 38, men det var liksom så off og oi.... Slitsomt.

Skrevet

Jeg gikk ca. annenhver gang til jordmor og lege da jeg var gravid, rundt 6 uker mellom hver gang. Satt opp ny time hver gang jeg var hos dem. Synes du skal forklare til jordmor/lege hva du synes om dette, for dette høres ikke greit ut, spesielt om det er risikofødsel det er snakk om!

Anonymous poster hash: 01898...133
Skrevet

Hvis det er et risikosvangerskap. Følges du vel opp på sykehuset. Mulig de mener inspurten er sykehusets domene.

Anonymous poster hash: c8167...d63

Skrevet

Hvis det er et risikosvangerskap. Følges du vel opp på sykehuset. Mulig de mener inspurten er sykehusets domene.Anonymous poster hash: c8167...d63

Følges opp i form av vekstkontroll og samtale, de tar ikke vanlige sv.skapskontoller....

Skrevet

4 uker til termin, og jordmor vil aldri ha ny time. Jeg får ringe hvis jeg har behov, liksom.... Hvis det er noe ekstraordinært... Legen gidder ikke å sjekke alt. Gidder ikke veie meg, glemmer symfysemål, vil helst sende meg til jordmor som ikke vil ha meg der :/

Vanlig at de er så motvillige mtp svangerskapskontroller? Kan ikke huske det fra sist (2.gangs med risikofødsel denne gang...). Anonymous poster hash: 3d112...aa1

men har du behov så ringer du da. Verre er det ikke

Anonymous poster hash: 2d5b5...883

Skrevet

Jeg hadde etterhvert risikosvangerskap. Jeg ble fulgt nøye opp av jordmor (valgte henne fremfor legen) og et av sykehusene. Fødesykehuset var ikke så interessert før jordmor "strammet" dem opp per telefon (det hjalp ikke at jeg ringte).

Nå fødte jeg noen uker før termin da.....

Anonymous poster hash: 018fa...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...