Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Får email fra en amerikansk nettside der det står "your baby's the size of a" (fyll inn det som passer).. Jeg er 36 uker på veg, og det står at lungene enda er umodne, men at babyen snart kan puste alene. Sitert: " Her lungs are the only organs that still need to fully mature, but every day she gets a little closer to breathing on her own". Jeg trodde babyer født uke 36 kunne puste selv uten kuvøse? At de sluttet med lungemodningssprøyter uke 34? Jeg må være ute og kjøre babyen regnes ikke som prematur uke 37, men hva magisk skjer da mtp pusting siden babyen ikke er prematur og er "ferdig"? Anonymous poster hash: f3d09...872
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Puste selv uten hjelp* Anonymous poster hash: f3d09...872
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Dytt Anonymous poster hash: f3d09...872
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Fram til uke 37 regnes babyen som prematur. Anonymous poster hash: e02fc...a39
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Fram til uke 37 regnes babyen som prematur. Anonymous poster hash: e02fc...a39 På hvilken måte mener du det er opplysende for meg at du skriver det, når jeg tom skriver det selv? Du kan godt svare på spørsmålet mitt istedet. Anonymous poster hash: f3d09...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå