Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Tenker alltid det verste om meg selv. Er redd for å gjøre feil i jobben min. I helga hadde jeg ansvar på jobb og idag var jeg sikker på å få høre det når jeg kom. At jeg hadde glemt noe eller ikke gjort en god nok jobb! Fikk ikke høre noe altså, så har jo ingen grunn til og bekymre meg. Synes ikke jeg er flink til noe, har fettete hud og håret ser aldri perfekt ut. Synes ikke jeg er pen! Nesa er bred og stygg. Veier 54 kilo og har bmi på 21 men føler meg tjukk alIikevel.. Alle har så mange venner og jeg har få! I morges var jeg sliten etter dobbel vakter i helgen når jeg leverte i bhg. En dame var så blid og hyggelig (en mamma) og jeg svarte kort og konsist og smilte litt. Har igrunnen vanskelig for å skjule det når jeg er sliten og i litt dårlig humør. Men lurer på om hun ser på meg som sur! Føler meg lite hjemme i dette bygdehølet allerede, men samboeren vil ikkje flytte og vi bor billig og pendler inn til byen. Huff, alt dette plager jeg kun meg selv med. Takk hvis du leste.. Anonymous poster hash: 85b8a...fe1
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Høres helt likt ut som meg! Spesielt det med jobben! Egter jobbhelg er jeg sikker på at jeg skal få høre det når jeg kommer på mandag! At det er noe jeg har glemt, ikke gjort godt nok osv! Jeg er ikke fornøyd med klær eller hår, er sikker på ingen liker meg, er feit (75 kg, så i motsetning til deg så er jeg faktisk feit!), kan ligge i senga om natta ig gå gjennom alt jeg har sagt i løpet av dagen, tenke på funne ting jeg sa for mange år siden! osv osv osv! Blir sprø! Hva feiler det oss? Finnes det en pille så vi kan bli normale? Anonymous poster hash: 1966b...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå