Gå til innhold

Trenger råd ang 3-årsdag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår fyller år i slutten av måneden og jeg lurer på hvordan vi skal markere dagen. 

Vi flyttet ut av byen i sommer (1 1/2 time) og vi har ennå ikke blitt så godt kjent med de andre foreldrene i den nye barnehagen eller i nabolaget.

I fjor inviterte vi naboungene og fetterne hennes, men føler vi har mistet litt kontakten med dem og fetterne er ut utenlandsreise når hun har bursdag.

Så nå lurer jeg på om jeg skal invitere barna som er i hennes gruppe på avdelingen (delt opp etter fødselsår), ellers blir hun eneste barnet på bursdagen sin.

Ellers kommer besteforeldre, mormor fra andre siden av landet og tanten hennes kommer fra byen, så vi blir en fin gjeng :)

Eller er det for tidlig å ha barnebursdag med andre enn familie?

Jeg trenger noen gode råd her :)

Anonymous poster hash: f53e8...28f
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må i alle fall regne med at foreldrene blir hele bursdagen. Jeg begynner med barneselskap når barna er 4 år. Har vært med sønnen i 3-årsdager og det har gått fint, men man må jo kunne legge til rette med høye stoler eller lave bord osv.

Endret av chocolate
Skrevet (endret)

Her har det ikke vært vanlig med barnebursdag før de ble fire. Vi har hatt familieselskap, inkludert noen barn som søsken og kusiner når de ble tre.

Hvis du inviterer treåringer kommer i alle fall alle foreldrene også. Så du må ha god plass, stoler til alle, mye kaffe og gjerne kake til de voksne også.

Jeg ville uansett ikke bedt noen fra barnehagen sammen med besteforeldrene og tanter/onkler, det blir en merkelig kombo.

Endret av TPK
Skrevet

Treårsdag med barnehagevenner er vanlig her. Foreldre pleier da å være med. Men ville ikkehatt det samtidig som familieselskapet! Du bør ha to selskap!

Anonymous poster hash: 6d05d...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...