Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Fikk i begynnelsen av august et brev fra sykehuset om at de hadde mottat henvisning fra fastlegen min og at de så på det som nødvendig at jeg fikk hjelp, men at det ikke var hastesak. Sto videre at jeg ville få en innkalling innen fem mnd. Det jeg lurer på er om andre har vært igjennom det samme og blitt kalt inn tidligere? Ringte til sykehuset med en gang og sa sa at jeg kunne komme på kort varsel og de skrev ned det, men har (selvfølgelig) ikke hørt noe ennå. Noen som har blitt kalt inn raskere enn forventet ventetid her? Anonymous poster hash: 18efc...43a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Hva er det det gjelder? Jeg jobber i sykehus, og hvis vi får bedre kapasitet enn vi trodde blir de høyest prioriterte innkalt Anonymous poster hash: 113d0...674
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Det gjelder sterke menstruasjonsplager. I samarbeid med lege er alt annet prøvd så nå ville han ha meg til sykehuset. Mitt ønske er at de bare fjerner hele livmoren, men det er nok ikke det jeg er innkalt til. Gynekologisk poliklinikk står det på brevet, videre at de mener jeg har behov for videre utredning og behandling. Gynekologisk avdeling er vel sikkert den avdelingen med lengst venteliste? Hi Anonymous poster hash: 18efc...43a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har akkurat fått det samme, og fikk brev i dag time den 11 des. Men det er for lenge for meg å vente, så ringte og da hadde dem fått en avbestilling så fikk time førstkommende onsdag. Anonymous poster hash: e7c22...9d5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har akkurat fått det samme, og fikk brev i dag time den 11 des. Men det er for lenge for meg å vente, så ringte og da hadde dem fått en avbestilling så fikk time førstkommende onsdag. Anonymous poster hash: e7c22...9d5 Oi, så flott! Hvilket sykehus tilhører du? Anonymous poster hash: 18efc...43a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Det gjelder sterke menstruasjonsplager. I samarbeid med lege er alt annet prøvd så nå ville han ha meg til sykehuset. Mitt ønske er at de bare fjerner hele livmoren, men det er nok ikke det jeg er innkalt til. Gynekologisk poliklinikk står det på brevet, videre at de mener jeg har behov for videre utredning og behandling. Gynekologisk avdeling er vel sikkert den avdelingen med lengst venteliste? Hi Anonymous poster hash: 18efc...43a Har du prøvd med p-sprøyter? Jeg tar en hver måned og nå har jeg ikke mensen lengre. Kan anbefales. Etter en stund så holder det med en sprøyte annenhver måned. Anonymous poster hash: fe760...1c9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Det gjelder sterke menstruasjonsplager. I samarbeid med lege er alt annet prøvd så nå ville han ha meg til sykehuset. Mitt ønske er at de bare fjerner hele livmoren, men det er nok ikke det jeg er innkalt til. Gynekologisk poliklinikk står det på brevet, videre at de mener jeg har behov for videre utredning og behandling. Gynekologisk avdeling er vel sikkert den avdelingen med lengst venteliste? Hi Anonymous poster hash: 18efc...43a Har du prøvd med p-sprøyter? Jeg tar en hver måned og nå har jeg ikke mensen lengre. Kan anbefales. Etter en stund så holder det med en sprøyte annenhver måned. Anonymous poster hash: fe760...1c9 P-sprøyter, hormonspiral, "alle" p-piller og minipiller der ute, sterke smertestillende, medisiner som skal gjøre blodet tykkere..ja, alt! Med p-sprøyter, hormonspiral og cerazette blødde jeg så mye og så lenge at legen tok meg av det igjen... Nå går jeg på en fin p-pille som gjør at jeg blør i 9-13 dager i stedet for 23 dager, men jeg blør fortsatt så mye og har så sterke smerter at det hemmer meg mye i hverdagen. En tur på butikken f.eks er bare å glemme da jeg blør gjennom en grønn ob og Aalesund nattbind på under en halvtime.. Anonymous poster hash: 18efc...43a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Det gjelder sterke menstruasjonsplager. I samarbeid med lege er alt annet prøvd så nå ville han ha meg til sykehuset. Mitt ønske er at de bare fjerner hele livmoren, men det er nok ikke det jeg er innkalt til. Gynekologisk poliklinikk står det på brevet, videre at de mener jeg har behov for videre utredning og behandling. Gynekologisk avdeling er vel sikkert den avdelingen med lengst venteliste? Hi Anonymous poster hash: 18efc...43a Har du prøvd med p-sprøyter? Jeg tar en hver måned og nå har jeg ikke mensen lengre. Kan anbefales. Etter en stund så holder det med en sprøyte annenhver måned. Anonymous poster hash: fe760...1c9 P-sprøyter, hormonspiral, "alle" p-piller og minipiller der ute, sterke smertestillende, medisiner som skal gjøre blodet tykkere..ja, alt! Med p-sprøyter, hormonspiral og cerazette blødde jeg så mye og så lenge at legen tok meg av det igjen... Nå går jeg på en fin p-pille som gjør at jeg blør i 9-13 dager i stedet for 23 dager, men jeg blør fortsatt så mye og har så sterke smerter at det hemmer meg mye i hverdagen. En tur på butikken f.eks er bare å glemme da jeg blør gjennom en grønn ob og Aalesund nattbind på under en halvtime.. Anonymous poster hash: 18efc...43a Always nattbind, ikke Aalesund 😂 Anonymous poster hash: 18efc...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå