Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Hei. Vi skal til Faro i Portugal på ferie neste år og trenger derfor bilstoler til barna. Bakovervendt til to barn. Vi har bil der nede så vi trenger bare bilstolene. Noen som kan anbefale billig bilstolutleie som har bra bakovervendte stoler? Anonymous poster hash: 49ed9...111
MarianeA Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Billig og bra høres ikke så bra ut i denne sammenheng. Jeg ville tatt med bilstoler for å være på den sikre siden. Å leie bilstoler i utlandet hadde jeg ikke satset på.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Derfor jeg spør først. Om noen kan anbefale. Hvis det ikke er anbefalt å leie i Faro må vi jo gå for å ta med, men det er fryktelig dyrt for bakovervendte seter. Billigste jeg finner er til 2000kr, for ikke f om jeg sender med de dyre vi har på flyet. For det er jo risiko på at de blir knust og ubrukelig på flyet. Pluss vi må betale for ekstra bagasje. Så å bruke 5000kr på bilstoler for en uke ferie skjer ikke... Og Portugal er jo ett land i Europa og må følge eu reglene izi reglene. Så det må være en minimum-standar på stolene som skal leies ut. Så så dårlige kan de ikke være vel? Anonymous poster hash: 49ed9...111
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Derfor jeg spør først. Om noen kan anbefale. Hvis det ikke er anbefalt å leie i Faro må vi jo gå for å ta med, men det er fryktelig dyrt for bakovervendte seter. Billigste jeg finner er til 2000kr, for ikke f om jeg sender med de dyre vi har på flyet. For det er jo risiko på at de blir knust og ubrukelig på flyet. Pluss vi må betale for ekstra bagasje. Så å bruke 5000kr på bilstoler for en uke ferie skjer ikke... Og Portugal er jo ett land i Europa og må følge eu reglene izi reglene. Så det må være en minimum-standar på stolene som skal leies ut. Så så dårlige kan de ikke være vel? Anonymous poster hash: 49ed9...111 Ville faktisk leid. Det kan være det ikke er så lett å få tak gode seter der (eu godkjent er ikke nødvendigvis bra), og ikke er det vanlig med bakovervendt der heller.. Ville aldri sendt stoler i denne vektklassen med fly/som bagasje. En vet overhodet ikke hvordan de behandler stolen. I så fall ville jeg pakket GODT, type Airshell. Prampack er for vogner, til nød beltestol .. Anonymous poster hash: 1120d...9bb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Derfor jeg spør først. Om noen kan anbefale. Hvis det ikke er anbefalt å leie i Faro må vi jo gå for å ta med, men det er fryktelig dyrt for bakovervendte seter. Billigste jeg finner er til 2000kr, for ikke f om jeg sender med de dyre vi har på flyet. For det er jo risiko på at de blir knust og ubrukelig på flyet. Pluss vi må betale for ekstra bagasje. Så å bruke 5000kr på bilstoler for en uke ferie skjer ikke... Og Portugal er jo ett land i Europa og må følge eu reglene izi reglene. Så det må være en minimum-standar på stolene som skal leies ut. Så så dårlige kan de ikke være vel? Anonymous poster hash: 49ed9...111 Ville faktisk leid. Det kan være det ikke er så lett å få tak gode seter der (eu godkjent er ikke nødvendigvis bra), og ikke er det vanlig med bakovervendt der heller.. Ville aldri sendt stoler i denne vektklassen med fly/som bagasje. En vet overhodet ikke hvordan de behandler stolen. I så fall ville jeg pakket GODT, type Airshell. Prampack er for vogner, til nød beltestol .. Anonymous poster hash: 1120d...9bb Ops, du mente å leie HER, og ta med?? Anonymous poster hash: 1120d...9bb
Serepta Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Hva med å kjøpe britax two way elite da? Ofte på tilbud, og kan brukes bajover, fremover og som beltestol. Vi hadde denne som reise og ekstrasete, tar liten plass siden den ikke har støtteben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå