Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Nå har jeg hatt 1 simo kombivogn, 2 emmaljunga duo (Liker disse , men er for store), carena trille og baby jogger mini city. men blir aldri fornøyd. Mannen klikker vel snart ; ) carena og baby jogger city blir for stive. den siste vi kjøpte baby jogger city mini er alt for stiv og ikke regulerbart håndtak, i tillegg til at man får føttene inn i stanga under når man går. Mannen må gå på siden av vogna.Vi trenger en vogn som er kjempe enkel å klappe sammen.helst med en hånd.ikke tar stor plass,ikke ha 2 eller tre kjempestore hjul(Synes det er stygt) og heller ikke alt for små hjul.Må være full liggestilling.skal brukes til reise og hjemme.Liker utseende på acta graco.helst med 4 hjul.. Anonymous poster hash: 408b0...5df
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Hjelpe meg, du er kravstor. Kaste vekk penger på mange vogner, snakk om i-landsproblem. Og gud forby at den er stygg. Jeg hadde blitt dritforbannet om mannen min kastet vekk penger på sånt tøys. Anonymous poster hash: 769d7...fa6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Vi liker vår mountain buggy swift Anonymous poster hash: 26513...730
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Har du prøvd city elite? Den er helt genial syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Emmaljunga Super Viking Anonymous poster hash: 35322...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå