Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 I sportsvogn delen så vil jo barnet ligge i en dump. Er dette behagelig for barnet? Jeg vil jo tro det er bedre å ligge flatt. Anonymous poster hash: 5b75d...5c3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Det er faktisk veldig bra med den knekken barnet da får i bena. Bedre for ryggen enn å ligge helt flatt. Prøv det selv. Anonymous poster hash: 56dd6...8ed
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Poden sov godt i sportsdelen han, men syntes vogna ble litt sjanglete og vaskeligere å manøvrere etter hvert som barnet ble tyngre. Så byttet den etterhvert ut med TFK. Anonymous poster hash: 253f5...476
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Poden sov godt i sportsdelen han, men syntes vogna ble litt sjanglete og vaskeligere å manøvrere etter hvert som barnet ble tyngre. Så byttet den etterhvert ut med TFK. Anonymous poster hash: 253f5...476 Nå måtte du bytte til tfk? Anonymous poster hash: 5b75d...5c3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Poden sov godt i sportsdelen han, men syntes vogna ble litt sjanglete og vaskeligere å manøvrere etter hvert som barnet ble tyngre. Så byttet den etterhvert ut med TFK. Anonymous poster hash: 253f5...476 Dette opplevde ikke jeg, men så er det sikkert forskjell på unger også, hvor store de er mens de har behov for vogn. Jenta vår var ganske lita og jeg tenkte i hvert fall aldri over at vognen var sjanglete elelr vanskelig å styre. Brukte den hele vognperioden. Anonymous poster hash: 56dd6...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå