Gå til innhold

Jeg blir litt sjokkert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt sjokkert av å lese enkelte ting her inne.Vi er voksne folk(regner jeg med siden det er et mammaforum), men flere ganger begynner jeg å lure på om det er tull eller om noen mennesker er så hånlig og frekk mot andre ansikt til ansikt også?Jeg har ei venninne også som er her inne og jeg vet hun har følt seg mobbet?!?her inne..Enkelte ødelegger for andre(og slik vil det vell alltid være...), men på et mor/barn forum??!Stakkars barn som vokser opp med slike holdninger, det er ikke rart det er mange mobbere på skole/bhg.Tenk dere litt om før dere "tar" andre!!

Anonymous poster hash: 097e6...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var her inne i starten av 2013

Og det var så ille her inne at jeg måtte bare melde meg ut. Kom nylig tilbake siden vi skulle ha en til.

Man må ha pauser ellers går det på helsa løs.

Anonymous poster hash: 6f328...b71

Skrevet

Har vært her i veldig mange år. Evner du ikke ta all idiotien med humor bør man nok dessverre ikke være her nei

Anonymous poster hash: 355d0...3cd

Skrevet

Har tenkt tanken selv. Lite rom for å skrive feil blant annet... Skulle ønske man kunne legge litt mer godvilje til og vise litt mer respekt for hverandre.

Jeg håper jo litt at verstingene ikke er så ille til vanlig, og at de bare bruker dette som et sted for å få utløp for sin eder og galle...

Ikke at det gjør det noe mer greit, men håper i hvert fall de ikke er like jævlige utenfor BIM.

Anonymous poster hash: 49b41...9fb

Skrevet

Jeg synes ikke man skal finne seg i det uansett!Nettmobbing er like ille som mobbing ellers.Burde vært kasta ut flere her!

Skrevet

Jeg forsvant herfra en god stund for 4 år siden. Hadde en baby på 3 mnd. som var helt forstoppet og etter råd fra HS om å ta temp i stumpen og ta den litt i sirkelbevegelser for å få igang tarmen fikk jeg beskjed her inne om at jeg skulle vært anmeldt for seksuelt overgrep mot barn :( Det knakk meg skikkelig den gang siden jeg gjorde som helsesøster anbefalte for å få igang tarmen til babyen igjen

Anonymous poster hash: 99064...5a9
Skrevet

Uff så trist å høre😕det gjorde forresten vi også etter råd fra legene og helsesøster!Pg alle jeg kjenner har gjort det.Nettopp slike kommentarer kan knekke en nybakt førstegangsmamma som er nok sliten fra før av å høre råd fra alle.

Skrevet

Helt enig, mye rart som vanker her inne! Folk kommer jo i mange utgaver, takker meg til at jeg hvertfall ikke omgås disse verstingene til daglig😃

Anonymous poster hash: 2d50c...b28

Skrevet

Har vært her i veldig mange år. Evner du ikke ta all idiotien med humor bør man nok dessverre ikke være her nei

Anonymous poster hash: 355d0...3cd

Unnskyld meg men det ser bare dumt ut at du prøver å unnskylde mobbing med humor.

Anonymous poster hash: ed5a5...99a

Skrevet

Jeg sier ingenting her inne som jeg ikke ville fakt ansikt til ansikt. Men snakker noen stygt til meg så kan jeg være krass tilbake, men det gjelder jo også i det virkelige liv.

Anonym eller ei man må oppføre seg.

Skrevet

Jeg blir bare så sint👿Noen tror de kan gjemme seg bak nicket sitt og dermed være frekk i munnen.De må ha det veldig trist med seg selv!

Skrevet

Vi som er voksne her vet jo at disse nett-trollene sliter med et eller annet,mindreverdighetskomplekser osv. Det er den eneste årsaken til at noen føler behov for å hevde seg anonymt bak et tastatur.

Mulig de har opplevd ting i barndommen,lever i et dårlig forhold osv osv.

Har man det bra med seg selv og de rundt seg har man ikke dette hetsebehovet. Jeg synes synd på de.

Skrevet

Gammel vane å trykke på anonymknapp..jeg som skreiv innlegget👍Ja, jeg tror også de som skriver slikt og mobber har problemer av noe slag.Trist.Bare trist.Er virkelig ikke rart det er så mye mobbing og lav selvfølelse blant unger og ungdommer hvis tilogmed foreldrene holder på slik😠

Skrevet

Sannsynligheten for at det er stor spedring i alder, modenhet og evne til empati blandt de som svarer på forument er stor, og det igjen fører til at noen går utover hva vanlig folkeskikk er da de ikke har forutsettninger til å forstå hva de gjør. I tillegg så er det nok en del her inne som bruker forumet til å få ut aggresjon og bitterhet uten tanke for hvordan mottakeren tar budskapet.

Det at man burde blitt anmeldt for seksuelle overgrep når man gjør som helsesøster har gitt råd om vet alle voksne oppegående mennesker at er helt ulogisk, men som nybakt mamma kan slike svar være veldig belastende. At man ikke evner å se hva man påfører andre mennekser med sine ord er bekymringsverdig, og noe som alle bør jobbe med seg selv for å få mer kunnskap. I det hele tatt er det sterkt bekymringsverdig at nettmobbing blir mer og mer utbredt da det er en form for mobbing som er veldig vanskelig å kontrollere, og å få en slutt på.

Oppfordringen til alle bør være å tenke seg om en gang til før man trykker publiser, og da vurdere om det man har skrevet har en kontekts man ville sagt til mottakeren ansikt til ansikt. Er det ikke det så må publiseringen skrives om på en måte som viser din mening, men også viser respekt til mottakeren. I tillegg må vi nok alle også innse at verden blir tøffere og tøffere, og til tross for at man ikke burde behøve det så må vi nok alle lære oss til en viss grad å overse disse kommentarene da de aldri vil bli helt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...